Vedoucí regionální kanceláře Praha a Středočeský kraj
O pozici
Pracovní nabídka
Regionální kanceláře CzechInvestu představují klíčová konzultační centra pro podnikatele, poskytující podporu ze strany státu. Naše jedinečné postavení spočívá v hluboké znalosti regionálního podnikatelského prostředí a v naší přítomnosti ve všech krajských městech České republiky. V současné době hledáme nového kolegu na pozici Ředitele regionální kanceláře Praha a Středočeský kraj. Přidej se k nám a buď součástí naší týmové dynamiky.
Nejsme jen běžná státní správa. Spojujeme a podporujeme podnikatele, přispíváme k vzniku zajímavých firem a kultivujeme podnikatelské prostředí. Přidej se k nám a pomoz nám utvářet budoucnost podnikání.
Co tě čeká a co budeš dělat?
- poskytování komplexních informací o službách CzechInvestu a prezentace široké škály finančních podpůrných možností pro podnikatele
- spolupráce s představiteli místní správy, samosprávy a dalšími regionálními institucemi a partnery při identifikaci příležitostí pro rozvoj podnikatelského prostředí v regionu
- organizace odborných seminářů a workshopů na aktuální témata související s rozvojem podnikání v regionu
- pomoc tuzemským i zahraničním firmám při hledání optimální lokality pro jejich investiční záměry
- komunikace se zahraničními investory v regionu, zahrnující monitorování investičního prostředí, poskytování poradenství a konzultace k projektům zasídlených firem
- aktivity zaměřené na podporu a rozvoj startupového prostředí
- spolupráce s ostatními regionálními kancelářemi a centrálou CzechInvestu při plánování a koordinaci aktivit
- vedení malého týmu
Co od tebe potřebujeme?
- vysokoškolské vzdělání, ideálně s ekonomickým nebo technickým zaměřením
- orientaci v ekonomickém a podnikatelském prostředí regionu
- aktivní znalost anglického jazyka, a to jak slovem, tak písmem, minimálně na úrovni středně pokročilý/pokročilý (B2)
- vynikající organizační a komunikační schopnosti, včetně prezentačních dovedností
- pro-klientský a pozivtivní přístup
- vlastní iniciativa a ochota učit se novým věcem
- zkušenosti s vedením týmu
- řidičský průkaz skupiny B a aktivní řidič
Co je výhodou?
- praxe v oblasti regionálního rozvoje, investic a dotačních prostředí.
- zkušenosti se strukturálními fondy a dalšími podpůrnými nástroji Evropské unie.
- orientace ve startupovém prostředí.
Co ti nabízíme?
- možnost skloubit osobní a pracovní život pomocí občasné práce z domova a pružné pracovní době
- 29 volných dnů (25 dní dovolené a 4 sick days), zpříjemníme ti práci i volný čas dalšími benefity (stravenkový paušál, penzijní/životní spoření, kulturní akce a sportovní aktivity, program MultiSport Benefit atd.)
- možnosti dalšího rozvoje – ať už prostřednictvím každodenní praxe, účasti na vzdělávacích akcí (jazykové kurzy, odborné semináře, měkké dovednosti apod.)
- podporujeme wellbeing zaměstnanců, v týmu CI máme také psycholožku, koučku a mentorku, která ti pomůže při tvém kariérním rozvoji
- vedle měsíční mzdy můžeš očekávat i odměny na základě dobrých výsledků v rámci firemního hodnocení
- místo výkonu práce jsou kanceláře Agentury CzechInvest, Štěpánská 15, Praha 2
- plný úvazek a pracovní poměr spolu uzavřeme na dobu určitou s možností dlouhodobé spolupráce
Inzerce je určena pro ženy i muže. Je-li v inzerátu někde uveden konkrétní rod, jedná se čistě o stylistickou volbu inzerenta, která nevyjadřuje žádnou genderovou podmínku, ani diskriminační postoj inzerenta vůči uchazečkám či uchazečům o volnou pozici.