Brand Manager pro Mapy.cz
Seznam.cz, a.s.
Radlická 3294/10, Praha
Plný
Bez maturity
Marketing, média a reklama
16. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme nového Brand Managera, který posílí náš tým pro Mapy.cz! Jsme marketingovou součástí teamu, který už více než 20 let pracuje na vývoji a propagaci této oblíbené a hojně užívané aplikace. Naše marketingová komunikace je plně in-house – od strategie, přes grafiku a výkonnostní reklamu, až po její vyhodnocení – bez externích agentur.
Co u nás budete dělat
- Propagaci nových funkcí Mapy.cz v ČR: Budete zajišťovat komunikaci při uvedení všech připravovaných produktových novinek na trh. Například:
- Projekt Hodnocení podniků: Budete mít na starosti celý projekt – od tvorby propagačních materiálů až po propagaci na různých kanálech, jako jsou e-maily, sociální sítě a display reklamy.
- Projekt Navigace pro řidiče: Povedete přípravu kampaní na podporu značky i výkonnostních kampaní, budete tvořit reklamní formáty a zajišťovat odpovídající landing pages.
- Celoroční podporu značky na sociálních sítích a partnerstvích: Budete připravovat kampaně na sociálních sítích a budovat značku skrze různé spolupráce.
- Aktualizaci podkladů v Google Play a App Store: Postaráte se o pravidelnou aktualizaci obsahu v těchto aplikacích.
- Spolupráce s community managerem: Pracovat budete i s našimi aktivními uživateli v ČR.
Jak to u nás funguje
- Jako Brand Manager budete zodpovídat za posilování značky Mapy.cz na českém trhu, propagaci nových funkcí aplikace a tvorbu obsahu na sociální sítě.
- Nebudete na to sami – podporu vám poskytne Senior Brand Manager a zkušený team grafiků, kopíků i performance.
- Pokud máte rádi Mapy.cz, máte zkušenosti s brand managementem, rádi vymýšlíte nové nápady a chcete být součástí malého ale agilního týmu, který vše realizuje vlastními silami, hledáme právě vás!
S kým budete spolupracovat
- Marketing v Seznamu funguje jako interní agentura, která společně s dalšími týmy spolupracuje na různých projektech a kampaních.
- Naše oddělení tvoří několik menších týmů: brand manažeři, online specialisté, media planneři a analytici, kreativci, specialisté na sociální sítě nebo evenťáci.
- Na pravidelných nebo projektových schůzkách se setkáváme s kolegy z produktových divizí a obchodu, abychom posouvali společné aktivity a projekty.