Copywriter

Jméno/Firma
Seznam.cz, a.s.
Pracoviště
Radlická 3294/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
16. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do kreativního týmu naší interní reklamky hledáme copywritera.


Co u nás budete dělat

  • Hledáme kreativního (p)savce, který by do našeho týmu copywriterů a grafiků skvěle zapadl, ovšem nezapadly by jeho dobré nápady a chuť pracovat na zajímavých projektech převážně pro B2B.
  • Bavilo by vás podílet se na službách jako jsou Zboží, Sklik nebo třeba RTB? Umíte dát projektům hlavu a patu? Dokážete psát poutavě a bez zbytečné omáčky? Složitých technologických textů se nebojíte, naopak jim pomůžete učesat a nahodit jednoduchý elegantní styl? Pravopisné hrubky vás pálí v očích? Pak jste zřejmě náš člověk.


Koho hledáme

  • Kreativního parťáka, který umí věci vymýšlet a nad věcmi také přemýšlet.
  • Týmového parťáka, který bude spolupracovat s kolegy grafiky, branďáky, evenťáky a profíky přes data.
  • Všestranného parťáka, který zvládá rozmanitost zadání – v jedné chvíli dokážete pracovat na B2B prezentaci a v druhé třeba na scénáři pro službu Sklik a jak klientům vysvětlit výhody reklamního systému.
  • Zkušeného parťáka, který zná prostředí marketingu a má portfolio, na které je radost pohledět.
  • Má na podobné copywriterké pozici zkušenost.
  • Spolehlivého parťáka, který dodrží termíny, dokáže svou práci obhájit, ale zároveň snést i nějakou tu konstruktivní kritiku – do tvůrčího procesu se často zapojují i jiná oddělení, která mají k procesu co říct třeba po technické stránce.


Jak to u nás funguje a s kým budete spolupracovat:


Marketing v Seznamu funguje jako interní agentura, která společně s dalšími týmy spolupracuje na různých projektech a kampaních.
Naše oddělení tvoří několik menších týmů: brand manažeři, online specialisté, media planneři a analytici, kreativci, specialisté na sociální sítě nebo evenťáci.
Jsme interní podporou pro všechny divize Seznamu, a proto zpracováváme velmi pestrá zadání – třeba pro HR, oblíbené Mapy.cz nebo divizi reklamních systémů, která patří k techničtějším oddělením.
Na pravidelných nebo projektových schůzkách se setkáváme s kolegy z produktových divizí a obchodu, abychom posouvali společné aktivity a projekty.