Vedoucí chráněného bydlení Praha Černý Most

Jméno/Firma
Centrum komunitních služeb Pro život
Pracoviště
Maňákova 721/5, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
16. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte zaměstnání, které dává smysl a baví Vás vést pracovní tým?

V Centru komunitních služeb Pro život hledáme vedoucího pracovníka týmu pro službu chráněné bydlení, který má zázemí v Praze na Černém Mostě.

Tým chráněného bydlení pracuje pro dospělé lidi s mentálním postižením a poskytuje jim podporu ve všech oblastech života a to tak, aby mohli žít plnohodnotný život dle svých představ.

Oblasti, v kterých poskytujeme podporu:

  • Podpora v péči o domácnost
  • Podpora v zařazení na trh práce
  • Podpora při hospodaření s penězi
  • Podpora při uvědomování si vlastních práv a jejich obhajování
  • Podpora při osobní hygieně
  • Podpora v sociálních kontaktech
  • Podpora při vyhledávání zájmových aktivit apod.

Vedoucí týmu zodpovídá za kvalitu poskytované služby v souladu s hodnotami a principy organizace, posláním a cíli služby, s vnitřními předpisy a Etickým kodexem organizace, čehož dosahuje prostřednictvím svého týmu. Hlavním úkolem vedoucího služby je systematicky pracovat s celým týmem i s jednotlivými členy týmu. Vedoucí týmu plánuje realizaci služby, motivuje a hodnotí své podřízené. Pro svůj tým vytváří bezpečné prostředí tak, aby bylo možné poskytovat co nejlepší služby našim klientům.

Nabízíme:

  • Platový tarif v rozmezí 29 620 – 43 330 Kč (v závislosti na počtu let praxe) a k tomu osobní příplatek až 5 000 Kč (v závislosti na schopnostech, dovednostech a výkonu), příplatek za vedení ve výši 3 000Kč.
  • Motivovaný kolektiv
  • Podporu dalšího vzdělávání
  • Podporu metodického týmu pro kvalitní vedení služby
  • Zázemí a stabilitu příspěvkové organizace
  • Dotované stravování
  • Příspěvek na produkty spoření na stáří (penzijní spoření, investiční penzijní produkty)
  • 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené
  • Samostatnou i týmovou spolupráci
  • Prostor pro kreativitu
  • Zaučení odbornými pracovníky
  • Využívání nástrojů plánování zaměřeného na člověka v praxi
  • Pružná pracovní doba
  • Nástup dle domluvy

Náplň práce

  • Komplexní vedení agendy sociální služby (zajištění, kontrola a vyhodnocování kvality a efektivity poskytovaných služeb, kontrola výkonu přímé práce s klienty jednotlivých členů týmu, koordinace klientské práce, kontrola postupů, výsledků a výkonu jednotlivých členů týmu).
  • Vedení pracovního týmu (vedení týmu, hodnocení, rozvoj a motivace podřízených pracovníků, návrh odměn, zabezpečení podmínek ke zvyšování profesní kvalifikace, výběrová řízení do týmu, zajištění zaškolovacího plánu pro zkušební doby a její vyhodnocení, řešení interpersonálních vztahů v tým, plánování směn a asistencí).
  • Spolupráce s týmem rozvoje a kvality na tvorbě vzdělávacích plánů, s personálním oddělením na zajištění obsazení týmu, se mzdovou účetní při přípravě podkladů pro mzdovou uzávěrku, s vedením organizace a dalšími pracovními týmy.

Požadujeme:

  • VOŠ/VŠ vzdělání v oboru sociální péče či obdobném (dle zákona o soc. službách)
  • Čistý rejstřík trestu
  • Zkušenosti s vedením týmu a ze sociálních služeb
  • Organizační schopnosti, schopnost samostatné práce i týmové spolupráce

Motivační dopis společně s životopisem zašlete prostřednictvím aplikace Jobs.cz. Vybraní uchazeči budou kontaktováni a pozváni k osobnímu jednání.

I když se jedná o zástup za mateřskou dovolenou, v naší organizaci si vážíme kvalitních a motivovaných lidí. Po skončení tohoto období se otevírá možnost domluvy na další spolupráci v jiných pozicích – například jako metodik kvality, sociální pracovník nebo vedoucí nově vznikajících služeb. Rádi podpoříme váš profesní růst a pomůžeme vám najít u nás dlouhodobé uplatnění!