Specialista zákaznického servisu - veterinární služby
O pozici
Pracovní nabídka
Veteo je dynamicky se rozvíjející společnost specializující se na poskytování inovativních řešení v oblasti laboratorní diagnostiky. Na českém trhu existuje od roku 2021, opírá se o společnost Vetlab sp. z o.o., která je lídrem na trhu veterinárních diagnostických služeb v Polsku. Naše poslání je založeno na vynikající péči o zvířata prostřednictvím vyspělých technologií a profesionálního přístupu. Jsme hrdí na naši vášeň pro zdraví a dobré životní podmínky zvířat, která je jádrem našeho podnikání. Našim klientům nabízíme širokou škálu laboratorních služeb a našim zaměstnancům plné zaškolení, stabilní zaměstnání a možnost získat praktické znalosti.
Zodpovědnosti:
• Přijímání materiálu k testování
• Zadávání objednávek do počítače
• Komunikace s klienty po telefonu a e-mailem (nezahrnuje prodej)
• Objednávání dopravy a příprava zásilek
• Běžná administrativa
Očekávání:
• Vysokoškolské vzdělání, upřednostňujeme uchazeče s biologickým nebo příbuzným zaměřením
• Praxe v oddělení zákaznických služeb vítána
• Pokročilá znalost anglického jazyka
• Znalost práce na PC
• Schopnost organizovat si práci
• Připravenost pracovat ve dvousměnném provozu a vybrané soboty
• Schopnost jednoduše navazovat kontakty, trpělivost, ochota řešit problémy
Výhody:
• Znalost polského a/nebo německého jazyka velkou výhodou
Nabízíme:
• Stabilní zaměstnání
• Hlavní pracovní poměr 40 hodin týdně
• Platové podmínky odpovídající dané pozici
• 20 dnů dovolené, s navýšením o 3 dny po prvním roce a o dalších 3 dny po druhém roce
• Stravenkový paušál
• Vzdělávací kurzy, školení
• Příjemnou atmosféru na pracovišti
• Teambuildingové aktivity
• Sleva na firemní výrobky/služby
• Občerstvení na pracovišti
• Zaměstnanecké benefity k jednání
• Pozice vhodná i pro absolventy