Fakturantka/Recepční/Administrativní podpora týmu
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme Neurorehabilitační klinika AXON a hledáme schopného kolegu/kolegyni, který/á nám bude podporou v našem týmu a vytvářet zázemí pro činnost, kteoru děláme. Potřebujeme šikovného člověka, který umí vystavovat faktury pro naše klienty, dále bude schopen zastoupit recepční a bude asistentem/asistentkou pro backoffice oddělení.
Jste pečlivý, důsledný člověk a flexibilita patří mezi vaše silné stránky?
Umíte zorganizovat čas sobě i ostatním?
Líbilo se by se Vám pracovat v prostředí soukromé kliniky?
Pak hledáme Vás do našeho týmu.
Co bude Vaší náplní práce?
- Vystavování faktur pro naše klienty
- Úzká spolupráce s účetní
- Zajištění plynulého chodu recepce kliniky po dobu dovolených
- Asistent/ka personalistce, backoffice
- Zajištění provozních činností
- Kontakt s našimi fyzioterapeuty při řešení BOZP a PO
- Možná komunikace s úřady, institucemi
Čeká Vás komunikace s našimi klienty, s dodavateli, s externími spolupracovníky, pomoc při přípravě podkladů, práce s daty, reporty, atd..
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- SŠ/VŠ (ekonomika, management, administrativa apod.)
- Výborné organizační dovednosti a smysl pro detail
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně
- Dobře rozvinuté komunikační schopnosti
- Základní znalost v MS – Office
- Milé a přátelské vystupování
- Samostatnost, iniciativa, spolehlivost, důslednost a proaktivní přístup k práci
- Zkušenost s účetními programy a vydáváním faktur
- Zkušenost s účetním programem POHODA velkou výhodou
Co vám můžeme nabídnout?
Pracovní pozici na Praze 9 – Vysočany (dostupnost metro B, tramvaj, vlak)
Benefity - 5 týdnů dovolené, firemní akce, MultiSport karta, moderní pracovní prostředí
Typ pracovního poměru - práce na plný úvazek, částečný úvazek
Délka pracovního poměru - na dobu neurčitou
Nástup - ihned nebo dle dohody
Pokud se Vám naše pracovní nabídka líbí, neváhejte a zašlete nám svůj životopis.