Pracovník příjmu a výdeje zakázek/zásilek
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Příjem a výdej zakázek (měřidel, měřicích přístroj, elektronického zařízení) ze skladu zákazníkům. Osobní komunikace se zákazníkem. Vybalování a balení zásilek. Příjem a výdej balíků přepravních společností. Kontrola zboží a dokumentace. Kompletace zakázek. Distribuce měřidel na pracoviště. Elektronická evidence (zápis) zakázek na PC.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Práce na příjmu zboží je vyvážená kombinace fyzické aktivity a administrativních úkonů, nicméně v mnohých případech je zde fyzická zdatnost a pohyblivost zapotřebí. Pro tuto práci je bezpodmínečná perfektní znalost českého jazyka, ale při komunikaci se zákazníkem u příjmu a výdeje zboží je (v ojedinělých případech) nutné umět se dorozumět v anglickém jazyce. Pro evidenci zakázek na PC a zadání objednaných požadavků od zákazníků je vyžadovaná přesnost, všímavost a pečlivost. Požadujeme trestní bezúhonnost, spolehlivost a stabilní docházku pracovníka.
Výhodou bude, pokud budete mít/umět
Při komunikaci se zákazníkem u příjmu a výdeje zboží vítáme reprezentativní vystupování.
Co vám můžeme nabídnout
Nástupní plat 35 000 Kč hrubého + osobní ohodnocení po zapracování. Osmihodinová pracovní doba / základní pracovní doba 40 hodin týdně / práce pouze ve všední dny. Pracovní kolektiv 20-30 pracovníků, zázemí stabilní firmy fungující od roku 1992. Nástup možný ihned.