Telefonní operátor/ka informační linky
O pozici
Pracovní nabídka
Ministerstvo vnitra, odbor azylové a migrační politiky hledá uchazeče/uchazečku na DPČ do Klientského centra
1) Poskytování informací cizincům – telefonní operátor/ka informační linky k dočasné ochraně
Místo výkonu práce Praha 9, Kolbenova
Do klientského centra odboru azylové a migrační politiky hledáme nové uchazeče/uchazečky na dohodu o pracovní činnosti – telefonní operátor/ka informační linky k dočasné ochraně.
Operátoři v českém, ukrajinském nebo ruském jazyce poskytují obecné informace k dočasné ochraně. Volajícím odpovídají na dotazy související s podáním žádosti, prodloužením či zrušením dočasné ochrany. Držitele dočasné ochrany rovněž informují o právech
a povinnostech vyplývajících z tohoto pobytového oprávnění.
Nabízíme:
- práci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ) v rozsahu až 20 h týdně,
- flexibilní rozvržení směn PO-ČT ranní (8-12), odpolední (12-16) nebo celodenní (8-16), PÁ ranní (8-14),
- zodpovídání dotazů po telefonu,
- pracovní smlouva do 31. 12. 2024 (s případným prodloužením),
- zaškolení do dané problematiky,
- moderní pracovní prostředí a mladý kolektiv,
- finanční ohodnocení ve výši 190 Kč/hodinu,
- pozice je vhodná i pro studenty.
Požadujeme:
- komunikativní znalost českého a ukrajinského nebo ruského jazyka,
- min. střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- pobytové oprávnění v ČR nebo občanství ČR (vč. rodného čísla a zdravotního pojištění u cizích státních příslušníků),
- trestní bezúhonnost,
- profesionální vystupování, zodpovědnost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti, aktivní zájem,
- pravidelnost docházky,
- zkušenosti s prací v call centru výhodou,
- uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook).
2) poskytování informací cizincům – telefonní operátor/ka informační linky
V roce 2020 bylo odborem azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR vytvořeno celonárodní Klientské centrum pro poskytování informací cizincům s cílem zvýšení informovanosti a integrace cizinců.
Naši pracovníci denně komunikují s více než tisíci cizinci z celého světa, kdy poskytují komplexní informace ve všech oblastech pobytu cizinců na území ČR v českém a anglickém jazyce.
Hledáme posily, co si umí poradit s telefonickými dotazy veřejnosti, české i té zahraniční. Náplní práce je provádění konzultační a informační činnosti v rámci pobytové problematiky, cestování atd.
Nabízíme:
- práci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ) v rozsahu 20h týdně
- flexibilní rozvržení směn na ranní (8-12), odpolední (12-16) či celodenní (7:45-16:15), v pátek do 14:00
- moderní pracovní prostředí a mladý kolektiv
- pracovní smlouva do 31. 12. 2027
- zaškolení do zákona o pobytu cizinců a správního řádu
- finanční ohodnocení ve výši 250 Kč/hodinu
- pozice je vhodná pro studenty nebo osoby na mateřské dovolené
- nástup ihned/dle domluvy
Požadujeme:
- státní občanství ČR nebo jiného státu EU nebo pobytové oprávnění v ČR, vč. rodného čísla a zdravotního pojištění (u cizích státních příslušníků)
- min. střední vzdělání s maturitní zkouškou
- trestní bezúhonnost
- znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- komunikativní znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou
- uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
Očekáváme:
- dlouhodobou spolupráci
- dobré komunikační dovednosti
- profesionální vystupování
- zodpovědnost, spolehlivost a aktivní zájem
- orientace v právních normách výhodou
- zkušenosti s prací v call centru výhodou