Telefonní operátor/ka informační linky

Jméno/Firma
Ministerstvo vnitra ČR - Odbor azylové a migrační politiky
Pracoviště
Kolbenova 1001/38d, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Ministerstvo vnitra, odbor azylové a migrační politiky hledá uchazeče/uchazečku na DPČ do Klientského centra

1) Poskytování informací cizincům – telefonní operátor/ka informační linky k dočasné ochraně

Místo výkonu práce Praha 9, Kolbenova

Do klientského centra odboru azylové a migrační politiky hledáme nové uchazeče/uchazečky na dohodu o pracovní činnosti – telefonní operátor/ka informační linky k dočasné ochraně.

Operátoři v českém, ukrajinském nebo ruském jazyce poskytují obecné informace k dočasné ochraně. Volajícím odpovídají na dotazy související s podáním žádosti, prodloužením či zrušením dočasné ochrany. Držitele dočasné ochrany rovněž informují o právech
a povinnostech vyplývajících z tohoto pobytového oprávnění.

Nabízíme:

  • práci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ) v rozsahu až 20 h týdně,
  • flexibilní rozvržení směn PO-ČT ranní (8-12), odpolední (12-16) nebo celodenní (8-16), PÁ ranní (8-14),
  • zodpovídání dotazů po telefonu,
  • pracovní smlouva do 31. 12. 2024 (s případným prodloužením),
  • zaškolení do dané problematiky,
  • moderní pracovní prostředí a mladý kolektiv,
  • finanční ohodnocení ve výši 190 Kč/hodinu,
  • pozice je vhodná i pro studenty.

Požadujeme:

  • komunikativní znalost českého a ukrajinského nebo ruského jazyka,
  • min. střední vzdělání s maturitní zkouškou,
  • pobytové oprávnění v ČR nebo občanství ČR (vč. rodného čísla a zdravotního pojištění u cizích státních příslušníků),
  • trestní bezúhonnost,
  • profesionální vystupování, zodpovědnost, spolehlivost, dobré komunikační dovednosti, aktivní zájem,
  • pravidelnost docházky,
  • zkušenosti s prací v call centru výhodou,
  • uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook).

2) poskytování informací cizincům – telefonní operátor/ka informační linky

V roce 2020 bylo odborem azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR vytvořeno celonárodní Klientské centrum pro poskytování informací cizincům s cílem zvýšení informovanosti a integrace cizinců.

Naši pracovníci denně komunikují s více než tisíci cizinci z celého světa, kdy poskytují komplexní informace ve všech oblastech pobytu cizinců na území ČR v českém a anglickém jazyce.

Hledáme posily, co si umí poradit s telefonickými dotazy veřejnosti, české i té zahraniční. Náplní práce je provádění konzultační a informační činnosti v rámci pobytové problematiky, cestování atd.

Nabízíme:

  • práci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ) v rozsahu 20h týdně
  • flexibilní rozvržení směn na ranní (8-12), odpolední (12-16) či celodenní (7:45-16:15), v pátek do 14:00
  • moderní pracovní prostředí a mladý kolektiv
  • pracovní smlouva do 31. 12. 2027
  • zaškolení do zákona o pobytu cizinců a správního řádu
  • finanční ohodnocení ve výši 250 Kč/hodinu
  • pozice je vhodná pro studenty nebo osoby na mateřské dovolené
  • nástup ihned/dle domluvy

Požadujeme:

  • státní občanství ČR nebo jiného státu EU nebo pobytové oprávnění v ČR, vč. rodného čísla a zdravotního pojištění (u cizích státních příslušníků)
  • min. střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • trestní bezúhonnost
  • znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • komunikativní znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou
  • uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)

Očekáváme:

  • dlouhodobou spolupráci
  • dobré komunikační dovednosti
  • profesionální vystupování
  • zodpovědnost, spolehlivost a aktivní zájem
  • orientace v právních normách výhodou
  • zkušenosti s prací v call centru výhodou