Vedoucí útvaru nákupu a logistiky (m/ž)
O pozici
Pracovní nabídka
Koho hledáme?
Profíka se zkušenostmi s vedením týmu cca 16 lidí v oblasti nákupu a skladování. Komunikativního týmového hráče, pro kterého je překonávání překážek denní chleba. Osobnost, která unese odpovědnost za svou práci a umí se rozhodovat. Parťáka, který bere práci velmi vážně, ale nechybí mu zároveň správný nadhled. Osobu, která se nebojí změn a ráda mění zaběhnuté pořádky, pokud to je potřeba.
Vedoucí útvaru nákupu a logistiky (m/ž)
Co bude Vaše náplň práce?
- Se svým týmem budete zajišťovat nákup pro celou STC s.p. Jedná se o běžné položky, ale i strategicky důležité komodity a zařízení.
- Dodaný materiál budete i skladovat a zajišťovat jeho průběžné dodávky do výroby.
- Jednání se strategickými a klíčovými dodavateli a rozvíjení nových obchodních vztahů.
- Monitorování trhu a aktuálních trendů zejména v oblasti výroby cenin.
- Vedení evidence o dodavatelích a jejich hodnocení (realizace auditů dodavatelů).
- Provádění výběrových řízení – úzká spolupráce s veřejnými zakázkami na přípravě a organizaci zakázek dle platné legislativy.
- Výběr vhodného dodavatele s ohledem na kvalitu dodávky při dodržování pravidel ekonomičnosti, racionality a efektivity.
- Řízení, mentoring a motivace celého útvaru – nákupčí, skladníci a řidiči.
- Neustálé zlepšování nákupního procesu, včetně podpůrných informačních systémů.
Co by Vám nemělo chybět ?
- Schopnost se rychle učit nové věci.
- Výborné komunikační dovednosti a odolnost vůči stresu.
- Schopnost vést a motivovat svůj tým, manažerské schopnosti a organizační dovednosti.
- Samostatnost, spolehlivost a odpovědnost.
- Ambice nespokojit se s průměrem.
A to všechno nepůjde bez:
- Minimálně středoškolského vzdělání.
- Praxe alespoň 3 let v oblasti nákupu.
- Znalosti anglického jazyka (na komunikativní úrovni; min. úroveň B2).
- Řidičského průkazu sk. B.
- Výhodou jsou znalosti a zkušenosti v oblasti zadávání veřejných zakázek.
A co Vám za to nabídneme my?
- Pružnou pracovní dobu v délce 7,5 hod. a pracoviště v centru Prahy 1.
- Zázemí a jistotu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí.
- Různorodou práci a příležitost získat mnoho zkušeností.
- Možnost odborného vzdělávání a rozvoje formou účasti na řadě kurzů a školeních.
- Dotované jazykové vzdělávání v rámci pracovní doby.
- Služební notebook a telefon je samozřejmostí.
- 5 týdnů dovolené a 8 dnů placeného volna navíc v roce 2024.
- Příspěvek na životní investiční pojištění a penzijní spoření.
- Čerpání příspěvků z Fondu kulturních a sociálních potřeb prostřednictvím systému Cafeterie.
- Možnost Multisport karty pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
- Po plném zaučení občasný home-office.
- Stravenkový paušál a firemní kantýnu přímo v budově.
- Odměnu za odpracované roky (za každých 5 let) nebo při významném jubileu.
- Ubytování v podnikovém bytovém domě v centru Prahy (po zkušební době).
- Pojištění zaměstnanců za škodu způsobenou zaměstnavateli.
- Možnost pobytu v našich rekreačních zařízeních a hotelích/lázeňských domech VOLAREZA za zvýhodněných podmínek.
- Využití klubu „Konírna“ k soukromým akcím.
- Možnost zakoupení vybraných produktů STC za zvýhodněných podmínek.
Výhradně kvůli plynulosti inzertního textu je popis pracovní nabídky psán v jednom rodě. Státní tiskárna cenin, s.p. tím neupřednostňuje žádného kandidáta nebo kandidátku. Všechna došlá CV budou posuzována z hlediska kvalifikačních požadavků, a nikoliv na základě jakéhokoliv jiného hlediska, které by mohlo být považováno za diskriminační.
Státní tiskárna cenin, s.p. si vyhrazuje právo zrušit, přerušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči sami nesou náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vzniknou.