Ředitel (stavební a komunální technika)

Jméno/Firma
Talentem s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Kdo je náš klient

Naším klientem je firma, která se zabývá prodejem a servisem stavební a komunální techniky. Zaměstnává přibližně 30 zaměstnanců v rámci ČR a SR.

V současnosti hledají nového kolegu nebo kolegyni na pozici ŘEDITEL/KA.

Co budete dělat

Povedete tým složený z obchodní a produktové části pro ČR a SR a současně servisní síť. Budete mít kompletní odpovědnost za obchodní a finanční výsledky firmy. Tým tvoří nyní 30 pracovníků a je plánovaný rozvoj týmu o dalších 10 nových zaměstnanců. Najdete zde zejména produktové managery, specialisty/obchodníky, kteří zajišťují podporu prodejním sítím a současně síť servisních poboček po ČR a SR. Vaší hlavní misí bude nastartování a rozjezd společnosti, komunikace se zákazníky a hledání nových obchodních příležitostí.

  • Řídit obchodně marketingové, organizační a provozní činnosti a plánovat strategii dalšího rozvoje a její realizace
  • Řídit síť servisních poboček v rámci ČR a SR
  • People management - řídit, rozvíjet, zaškolovat, motivovat a hodnotit své podřízené
  • Budete propojovat týmy a rozvíjet týmovou spolupráci a plnit plány a cíle
  • Budete nastavovat, řešit a rozvíjet vztahy s dodavateli a dealery jednotlivých značek
  • Budete rozšiřovat portfolio produktů o plánované nové značky techniky
  • Řídit stavy zásob techniky u jednotlivých značek
  • Vedení firmy po ekonomické stránce - sledování příjmů a nákladů, řízení pohledávek, controlling a pravidelný reporting
  • Optimalizovat a zefektivňovat procesy
  • Dohled nad dodržováním ISO, BOZP a PO

Co by Vám nemělo chybět

  • Předchozí prokazatelná praxe na obdobné managerské pozici je podmínkou (management obchod/marketing/ekonomika/servis)
  • Prokazatelná zkušenost s vedením a motivací týmu podřízených
  • Obchodní background a zkušenosti se zákazníky typu: veřejné správy, městských a komunálních společností apod.
  • Znalost alespoň jednoho světového jazyka je podmínkou (ideálně angličtina na pokročilé úrovni)
  • ŘP B - aktivní řidič a ochota často cestovat v rámci ČR a SR
  • Hledáme zkušeného managera/ku, který/á je schopný/á samostatně vyhodnocovat priority, pružně dělat rozhodnutí a operativně řešit problémy
  • Naprostou nutností je profesionální vystupovaní, silné komunikační a vyjednávací schopnosti a koncepční myšlení

Co klient nabízí

  • Odpovědnou a samostatnout pozici v top managementu
  • Auto i k soukromým účelům
  • 5 týdnů dovolené
  • Karta pro levnější tankování
  • Příspěvky na penzijní pojištění a pojištění odpovědnosti
  • Výhodné mobilní tarify pro celou rodinu
  • Příspěvek na stravování
  • Benefitové body v Cafeterii na volnočasové aktivity, jejichž počet se bude navyšovat za každý odpracovaný rok