Ředitel (stavební a komunální technika)
O pozici
Pracovní nabídka
Kdo je náš klient
Naším klientem je firma, která se zabývá prodejem a servisem stavební a komunální techniky. Zaměstnává přibližně 30 zaměstnanců v rámci ČR a SR.
V současnosti hledají nového kolegu nebo kolegyni na pozici ŘEDITEL/KA.
Co budete dělat
Povedete tým složený z obchodní a produktové části pro ČR a SR a současně servisní síť. Budete mít kompletní odpovědnost za obchodní a finanční výsledky firmy. Tým tvoří nyní 30 pracovníků a je plánovaný rozvoj týmu o dalších 10 nových zaměstnanců. Najdete zde zejména produktové managery, specialisty/obchodníky, kteří zajišťují podporu prodejním sítím a současně síť servisních poboček po ČR a SR. Vaší hlavní misí bude nastartování a rozjezd společnosti, komunikace se zákazníky a hledání nových obchodních příležitostí.
- Řídit obchodně marketingové, organizační a provozní činnosti a plánovat strategii dalšího rozvoje a její realizace
- Řídit síť servisních poboček v rámci ČR a SR
- People management - řídit, rozvíjet, zaškolovat, motivovat a hodnotit své podřízené
- Budete propojovat týmy a rozvíjet týmovou spolupráci a plnit plány a cíle
- Budete nastavovat, řešit a rozvíjet vztahy s dodavateli a dealery jednotlivých značek
- Budete rozšiřovat portfolio produktů o plánované nové značky techniky
- Řídit stavy zásob techniky u jednotlivých značek
- Vedení firmy po ekonomické stránce - sledování příjmů a nákladů, řízení pohledávek, controlling a pravidelný reporting
- Optimalizovat a zefektivňovat procesy
- Dohled nad dodržováním ISO, BOZP a PO
Co by Vám nemělo chybět
- Předchozí prokazatelná praxe na obdobné managerské pozici je podmínkou (management obchod/marketing/ekonomika/servis)
- Prokazatelná zkušenost s vedením a motivací týmu podřízených
- Obchodní background a zkušenosti se zákazníky typu: veřejné správy, městských a komunálních společností apod.
- Znalost alespoň jednoho světového jazyka je podmínkou (ideálně angličtina na pokročilé úrovni)
- ŘP B - aktivní řidič a ochota často cestovat v rámci ČR a SR
- Hledáme zkušeného managera/ku, který/á je schopný/á samostatně vyhodnocovat priority, pružně dělat rozhodnutí a operativně řešit problémy
- Naprostou nutností je profesionální vystupovaní, silné komunikační a vyjednávací schopnosti a koncepční myšlení
Co klient nabízí
- Odpovědnou a samostatnout pozici v top managementu
- Auto i k soukromým účelům
- 5 týdnů dovolené
- Karta pro levnější tankování
- Příspěvky na penzijní pojištění a pojištění odpovědnosti
- Výhodné mobilní tarify pro celou rodinu
- Příspěvek na stravování
- Benefitové body v Cafeterii na volnočasové aktivity, jejichž počet se bude navyšovat za každý odpracovaný rok