rada/odborný rada v Oddělení cenové kontroly I

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

  • provádění cenové kontroly a výkon činností souvisejících se správou daní,

  • vyhotovení protokolu o kontrole a zpracování rozhodnutí v přestupkovém řízení,

  • vyřizování podnětů a oznámení právnických a fyzických osob ve věci možného porušení cenových předpisů,

  • vyžadování a analýza cenových informací pro potřeby vyhodnocování vývoje cen, regulace cen, cenové kontroly a pro řízení o porušení cenových předpisů.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,

  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

Co Vám nabízíme:

  • místo výkonu: Praha,

  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,

  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,

  • motivační ohodnocení,

  • pružná pracovní doba,

  • 25 dní dovolené,

  • 5 dní indispozičního volna,

  • příspěvek na stravování,

  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému Cafeterie),

  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,

  • letní tábor pro děti zaměstnanců,

  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,

  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,

  • propracovaný vzdělávací program.

Platové podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

  • osobní příplatek po zapracování od 5 576 Kč do 7 434 Kč,

  • zvláštní příplatek 2 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

  • možnost výkonnostních a cílových odměn

  • možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:

https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9841830

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 5. listopadu 2024 tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu podatelna4000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 7cs8cge.

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo 400708 rada/odborný rada v Oddělení cenové kontroly I“.