Ověřovatel podpor v nezaměstnanosti, Praha 6

Jméno/Firma
Úřad práce České republiky
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Láká Vás myšlenka pomáhat osobám v tíživé životní situaci, zjišťovat jejich potřeby a provázet je procesem podání a vyřízení žádosti o finanční dávky?


Pokud ano, přidejte se k nám! Zaškolíme Vás tak, abyste se vše naučili a nemuseli mít žádné obavy. Na rozhovory s Vámi pak bude klient vzpomínat s úsměvem.


Co u nás budete dělat?

  • Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
  • Ověřujete podklady a údaje před vydáním rozhodnutí v prvním stupni správního řízení.
  • Zajišťujete veškeré administrativní činnosti při posuzování nároků na přiznání podpor v nezaměstnanosti a podpor při rekvalifikaci, vč. vedení správních řízení ve věcech nároků na podporu v nezaměstnanosti, podporu při rekvalifikaci, kompenzaci nebo zastavení poskytování podpory v nezaměstnanosti, vrácení podpory v nezaměstnanosti a podpory při rekvalifikaci.
  • Připravujete k odeslání a vypravujete nebo předáváte rozhodnutí a usnesení ve věcech nároků na podporu v nezaměstnanosti, podporu při rekvalifikaci, kompenzaci a zařazení do evidence uchazečů o zaměstnání.
  • Připravuje podklady pro exekuční srážky, které odesíláte na věcně příslušný útvar (oddělení pohledávek a exekucí).
  • V evidenci uchazečů o zaměstnání zadáváte a kontrolujete údaje rozhodné pro posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti, podporu při rekvalifikaci a jejich validaci apod.
  • Zajišťujete veškeré administrativní činnosti v souvislosti s vystavováním a odesíláním formulářů EU občanům EU/EHP, provádíte refundace a zajišťujete výplatu podpor v rámci EU.
  • Připravujete podklady v rámci odvolacího řízení, vč. předání spisu se stanoviskem odvolacímu správnímu orgánu.
  • Ostatním subjektům poskytujete relevantní údaje v rozsahu a za podmínek stanovených zákonem č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (např. orgánu pomoci v hmotné nouzi podle § 8 odst. 1 zákona, apod.)
  • Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů při realizaci opatření souvisejících s rozvojem trhu práce a se zaměstnaností.

Co od Vás budeme potřebovat?

  • vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
  • zkušenosti z oblasti administrativy výhodou
  • dobrá znalost práce na PC
  • samostatnost, pečlivost, psychická odolnost

Co nabízíme Vám?

  • stabilní práci u největší pomáhající instituce v ČR
  • služební poměr na dobu určitou po dobu trvání realizace projektu (aktuálně rok 2027)
  • předpokládaný den nástupu 1. prosinec 2024
  • finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a schopností
  • služební místo je zařazeno do 9. platové třídy, což odpovídá platovému tarifu od 21 710 Kč do 31 820 Kč dle Vaší započitatelné praxe
  • k tomu zvláštní příplatek 1 200 Kč
  • osobní příplatek, jehož průměrná výše dosahuje 4 773 Kč, ale může být i výrazně vyšší při dosahování nadstandardních výsledků
  • odměny za mimořádné či zvlášť významné úkoly
  • pružnou pracovní dobu, volné víkendy i svátky
  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 den na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na produkty spoření na stáří
  • odměny k životním a služebním výročím
  • zaučení na pozici a následné další vzdělávání
  • podporu vedoucího i kolegů
  • možnost využití pronájmu bytů od Magistrátu hl. m. Prahy

Podmínky účasti na výběrovém řízení:

  • V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 5. listopadu 2024 včetně.