Poradce pro klienty projektu "Nová etapa (NOE)", Praha 6
Úřad práce České republiky
Praha
Plný
Administrativa
Vyšší odborné
17. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Poradce pro klienty projektu „Nová etapa (NOE)“
Přidejte se k nám! Zaškolíme Vás tak, abyste se vše naučili a nemuseli mít žádné obavy.
- provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu a zajišťuje jejich vstup do projektu,
- provádí účastníka celým projektem,
- provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
- zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“,
- vyplácí účastníkům doprovodná opatření,
- podílí se na vyhledávání zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu,
- podílí se na vytváření a dalším rozvoji sítě regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb, vzdělávacími institucemi, nestátními neziskovými organizacemi apod.),
- poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů,
- poskytuje individuální a skupinové poradenství klientům,
- vede příslušnou administrativu spojenou s realizací klíčových aktivit projektu (vstupy do projektu, poradenský proces a jeho zabezpečení, zajištění rekvalifikací, zprostředkování zaměstnání, vyplácení doprovodných opatření),
- další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených,
- ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky,
Co od Vás budeme potřebovat?
- vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
- zkušenosti z oblasti administrativy výhodou
- dobrá znalost práce na PC
- samostatnost, pečlivost, psychická odolnost
Co nabízíme Vám?
- stabilní práci u největší pomáhající instituce v ČR
- služební poměr na dobu určitou po dobu trvání realizace projektu (aktuálně rok 2027)
- předpokládaný den nástupu 1. prosinec 2024
- finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a schopností
- služební místo je zařazeno do 9. platové třídy, což odpovídá platovému tarifu od 21 710 Kč do 31 820 Kč dle Vaší započitatelné praxe
- k tomu zvláštní příplatek 2 000 Kč
- osobní příplatek, jehož průměrná výše dosahuje 4 773 Kč, ale může být i výrazně vyšší při dosahování nadstandardních výsledků
- odměny za mimořádné či zvlášť významné úkoly
- pružnou pracovní dobu, volné víkendy i svátky
- 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 den na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek na stravování
- příspěvek na produkty spoření na stáří
- odměny k životním a služebním výročím
- zaučení na pozici a následné další vzdělávání
- podporu vedoucího i kolegů
- možnost využití pronájmu bytů od Magistrátu hl. m. Prahy
Podmínky účasti na výběrovém řízení:
- V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 4. listopadu 2024 včetně.