Specialista technické servisní podpory pro Autobusy zn. MAN
O pozici
Pracovní nabídka
Pracuješ jako servisní nebo přijímací technik/-čka v servisu s velkými vozidly ideálně s autobusy a hledáš PŘILEŽITOST jak se ve své kariéře posunout výše? Nebo pracuješ na obdobné pracovní pozici, baví Tě práce s velkými vozidly a máš zájem více nahlédnout do světa autobusů zn. MAN? Pokud ano, máme pro Tebe skvělou pracovní příležitost.
Do našeho týmu v MAN obsazujeme pozici Specialista technické servisní podpory pro Autobusy. Tato pozice je pro nás klíčová, proto hledáme technicky zdatného, chytrého, dynamického a komunikativního kandidáta/-ku se zájmem o technickou stránku Autobusů. Vhodný kandidát/-tka musí disponovat anglickým jazykem na komunikativní úrovni, protože pravidelné komunikaci s kolegy z Mnichovské centrály se nevyhneš!!
Co bude přesně Vaší pracovní náplní, pojďme se spolu na to podívat:
- Technická podpora a konzultace při opravě vozidla pro mechaniky, servisní techniky;
- Technická podpora a konzultace zákazníkům;
- Osobní návštěva a kontrola zákaznických servisů, zda postupují podle technických postupů MAN;
- Osobní návštěva a poskytnutí konzultací zákaznickým servisům;
- Konzultace postupů řešení oprav se zaměstnanci centrály MAN v Mnichově;
- Řešení stížností zákazníků, příprava návrhů řešení;
- Budování a rozvoj vztahů se zákazníky;
- Aktivní účast na školeních a implementacích plynoucích z centrály MAN.
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Zkušenost a prax s autobusy po technické stránce velkou výhodou;
- Samostatnost, aktivní a zodpovědný přístup k práci a chuť se učit novým věcem;
- Reprezentativní vystupování a skvělé komunikační dovednosti;
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (B2);
- ŘP sk. B
- Schopnost řešit problémy;
- Teamový hráč, úzká spolupráce s dalšími odděleními.
Co od nás na oplátku dostaneš:
- Zaměstnání ve společnosti se silným jménem na trhu, díky kterému si můžeme dovolit investovat jak do našich aut, tak do našich zaměstnanců;
- NADSTANDARDNÍ mzdové ohodnocení - mzda bude vždy záležet na tvých zkušenostech, dovednostech a praxi, ale toto téma je lepší probrat osobně;
- Podporujeme vzdělávání a kariérní růst a to u všech našich zaměstnanců;
- Řadu firemních benefitů, které neustále rozšiřujeme: 5 týdnů dovolené, e-stravenky 126 Kč/den, karta Benefit plus, příspěvek na Multisportku, volné vstupy do Aquapalace, plně hrazené životní pojištění, výhodné cestovní pojištění, pravidelné školení, zaměstnanecké programy a v neposlední řadě příjemné pracovní prostředí a podporu vedení společnosti
V případě, že budeš splňovat podmínky nejprve Tě budeme kontaktovat telefonicky. Kontaktovat Tě bude kolegyně ze slovenska, proto se nezlakni pokud Ti bude volat slovenské telefonní číslo.