Administrativní pracovník (pouze pro OZP)
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Vaší náplní práce bude plánování a organizace provozu prádelny, komunikace se zákazníky a s řidiči, personální evidence. Budete zajišťovat chod prádelny po administrativní stránce (vystavovat dodací listy, faktury a pokladní doklady, evidovat zakázky a skladové zásoby, plánovat provoz prádelny, vést personální evidenci). Práce je ve 2směnném provozu (ranní/odpolední). Zadaná mzda je pro 8hodinový úvazek.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Požadujeme:
středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností)
Výhodou bude, pokud budete umět
Oceníme:
příjemné vystupování
ochotu učit se novým věcem
loajalitu k firmě
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme Vám:
možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání (program Pohoda)
příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu
sídlo v blízkosti centra Liberce, u vlakového a autobusového nádraží, 2 min od tramvajové zastávky
odpovídající finanční ohodnocení a perspektivní zaměstnání u stabilní společnosti
možnost zkráceného pracovního úvazku (4-6 hodin/den) nebo plného úvazku
zaměstnanecké benefity