Specialista/ka finanční služby NEO (JPO20142)

Jméno/Firma
Alza.cz a.s.
Pracoviště
U Pergamenky 1522/2, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Služba alza NEO je na trhu unikátní, mění zvyklosti českých zákazníkůraketově roste. Dáváme našim zákazníkům možnost pronajmout si nejnovější notebooky, mobilní telefony, počítače apod. za naprosté minimum. Bez starostí, vysokých vstupních nákladů a s maximalizací užitku.

Právě proto hledáme nové posily do stále rostoucího týmu.

Jsi administrativním kouzelníkem/čarodějkou a chceš prohlubovat své dovednosti? Připoj se k nám a zjisti, jaké kouzlo se skrývá v jedinečnosti této služby.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Na flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku s možností home office (1 den v týdnu).
  • Čeká Tě balíček super benefitů: stravenky, Multisport karta, příspěvky na Benefit plus, příspěvek na fyzioterapii, psychologická či právní poradna, nebo zaměstnanecké slevy na celý sortiment Alzy a ještě mnoho dalšího.
  • Na moderní kanceláře přímo v pražských Holešovicích, kde si můžeš zacvičit, dát si skvělou kávu, snídani i svačinu, a to vše klidně v doprovodu tvého domácího mazlíčka.
  • Tvůj pravidelný rozvoj, na který nezapomínáme. Nabízíme celou škálu školení a možnost rotací na jiná oddělení.

Co všechno budeš mít pod palcem?

  • Budeš zákazníkům, jak novým, tak i stávajícím, poskytovat odborné poradenství ke službě NEO a udržovat s nimi dobré vztahy.
  • kontaktu se zákazníky budeš hlavně prostřednictvím e-mailů a to cca z 80%, zbylých 20% strávíš se zákazníkem na telefonu.
  • Vytváření cenových nabídek a zpracování objednávek bude Tvým denním chlebem.
  • Součástí Tvé práce bude i reportování nadřízenému a administrativa, která je s pozicí spjatá.

Hodíš se k nám do týmu?

  • Máš zkušenosti z obchodního oddělení, back office, bankovnictví či administrativy – velkou výhodou.
  • Pečoval/a si o zákazníky a je pro Tebe důležitá jejich spokojenost a pozitivní zpětná vazba.
  • Rád/a komunikuješmáš příjemný projev. I ten písemný.
  • Rozumíte si s počítačem – ovládáš MS office, dokážeš si dohledat každou informaci.

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
Jako první se Ti ozve naše HR po telefonu.

Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.

Jdeš do toho s námi? Pošli nám CV a pojďme si o tom popovídat!

Klíčová slova: asistent, asistentka, back office, administrativní podpora, asistentka back office,finanční specialista, práce v Alza.cz, Alza.cz