Grafický designér

Jméno/Firma
Fine Pack SE
Pracoviště
U průhonu 1588/11a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Kultura, umění a tvůrčí práce
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Popis pozice:

Společnost FINEPACK je inovativním lídrem v oblasti výroby a distribuce zakázkových obalů se zaměřením na společnosti především v Evropě a UK. Vzhledem k našemu rychlému rozvoji a průlomové činnosti hledáme nového parťáka do našich řad, který bude mít příležitost stát se součástí našeho rozšiřujícího se provozního týmu. Osobní drive, ambice a chuť našich zaměstnanců se posouvat jsou pro nás stejně důležité jako přátelské prostředí a vlastní seberealizace v práci. Ve FINEPACKu věříme, že kvalitní a estetické obaly mohou být "sustainable". Společně můžeme ovlivňovat svět a přispívat k celosvětově důležitému tématu udržitelnosti. Více o naší společnosti najdete na www.finepack.com.

Hledáme kreativního a všestranného grafického designéra, který se připojí k našemu týmu. Vaší hlavní náplní práce bude tvorba 3D vizualizací, vizuálně atraktivního obsahu, pro naše zákazníky na IG, LinkedIn a tvorba webu finepack.com.

Klíčové odpovědnosti:

1. Grafický design a branding:

  • Vytváření grafických návrhů pro webové stránky, landing pages, digitální reklamy a příspěvky na sociální sítě pomocí Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator) a Figma.
  • Vývoj a udržování vizuální identity značky, včetně návrhů log, brand manuálů a dalších grafických materiálů pro marketingové kampaně.
  • Tvorba tiskovin, jako jsou vizitky, brožury, bannery a obalové materiály při zachování konzistence s vizuálním stylem značky.
  • Vytváření 3D modelů a renderů produktů pomocí nástrojů jako Blender a jejich další úprava pro potřeby marketingu.

2. Správa sociálních médií:

  • Tvorba grafiky pro sociální sítě.

3. Tvorba obsahu a kampaně:

  • Spolupráce s týmem na vývoji promo materiálů, produktového uvedení na trh a firemních akcích.
  • Příprava vizuálně atraktivního obsahu pro placené reklamní kampaně (Google Ads, Facebook Ads).
  • Příprava prezentací, infografik a dalších demonstračních materiálů.

4. UI/UX design:

  • Návrh a údržba uživatelského rozhraní a zlepšení uživatelské zkušenosti (UI/UX) webových stránek, zajištění intuitivního a přívětivého prostředí pro uživatele.
  • Spolupráce s vývojáři při realizaci webových návrhů.

5. Fotografie a úprava:

  • Fotografování produktů a následná úprava fotografií ve Photoshopu pro použití v marketingu a reklamě.
  • Retušování obrázků, vytváření kompozic a úprava 3D vizualizací produktů pro účely obalového designu nebo reklamy.


Požadované dovednosti a kvalifikace:

  • Zkušenosti s Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator), Figma a 3D modelovacími nástroji jako Blender.
  • Silné zkušenosti s UI/UX designem, tvorbou webů a landing pages.
  • Schopnost efektivně spravovat a rozvíjet sociální sítě, vytvářet strategické marketingové kampaně.
  • Praxi s tvorbou brandových materiálů, včetně návrhů log a obalového designu.
  • Kreativní myšlení a schopnost inovativního přístupu k designu i marketingu.
  • Základní znalosti SEO, placené reklamy a analytických nástrojů pro monitorování a optimalizaci výkonu kampaní výhodou.
  • Výborné komunikační schopnosti a schopnost týmové spolupráce.