Herní Specialista - zákaznická podpora
O pozici
Pracovní nabídka
Zajímá Tě herní odvětví a bavilo by Tě být k ruce zákazníkům herní platformy?
Pokud mluvíš plynule česky a Tvá angličtina je dostatečná na to, abys zvládl/a systém školení v anglickém jazyce, připoj se k jednomu s našich nejdynamičtěji rostoucích projektů.
Pokud nemáš předchozí zkušenosti, rádi Tě zaškolíme. V naší globální společnosti navíc můžeš profesně vyrůst.
Vykroč správným směrem a staň se součástí našeho projektu!
Školení začínáme již 24. ŘÍJNA 2024.
CO TI ZA TVOJÍ PRÁCI NABÍZÍME:
- mzdu až 35 000 Kč
- první smlouvu na rok, následně možnost prodloužení
- práci na plný úvazek v moderních kancelářích v centru města (máme houpačky, výhled na Kuňku i automat na sušenky)
- 5 týdnů dovolené
- stravenky ve výši 120 Kč
- zvýhodněné telefonní tarify pro Tebe i rodinné příslušníky
- propracované plně hrazené 2 týdenní školení + 1 týden nesting (práce pod dohledem zkušenějších kolegů)
- super tým, kde se k sobě chováme otevřeně a s respektem
- možnost kariérního růstu
- karty Multisport
- firemní snídaně a mnoho dalšího
JAK BY MĚL VYPADAT NÁŠ NOVÝ KOLEGA/KOLEGYNĚ?
- umíš anglicky na úrovni B1-B2
- rád/a komunikuješ a máš ducha hráče
- jsi časově flexibilní (naše zákaznická podpora běží 24/7, občas je potřeba pracovat o víkendu i v noci - práce je tedy ideální i pro noční sovy)
- základní práce s počítačem Ti není cizí
JAKÁ BY BYLA TVÁ ROLE V TELEPERFORMANCE?
primárně administrativa dat v interním systému 70% času
občasná telefonická i elektronická komunikace jménem klienta se zákazníky. ŽÁDNÝ PRODEJ! 15% času
ostatní úkony, dle potřeb projektu 15% času
Zaujala Tě naše nabídka nebo Ti chybí nějaká podstatná informace? Neváhej nás kontaktovat!