Ministerský rada v oddělení auditu

Jméno/Firma
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Státní zaměstnanci
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

O nás

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

Náplň práce:

  • provádění auditů a kontrol, metodické vedení a řízení auditní a kontrolní skupiny při přípravě a realizaci auditů a kontrol;
  • v rámci auditů a kontrol:  
  1. ověřování, zda jsou včas rozpoznána rizika vztahující se k činnosti ministerstva, která by mohla vést ke vzniku škody, a zda jsou přijímána odpovídající opatření;
  2. zjišťování, zda řídící kontrola v resortu poskytuje ministrovi spolehlivé a včasné informace a zda zajišťuje hospodárný, efektivní a účelný výkon veřejné správy v resortu (včetně kontroly financí/účetnictví);
  3. v případě negativních zjištění doporučení takových obecných řešení, která zajistí zdokonalení kvality vnitřního kontrolního systému a předcházení možných rizik, kontrola a analýza splnění přijatých opatření k auditům;
  4. stanovování hlavních směrů rozvoje vnitřního kontrolního systému pro zajištění účinného řízení ministerstva, včetně jeho ověřování účinnosti jednak na úrovni ministerstva, tak i u podřízených organizací ve vztahu k prováděnému auditu formou veřejnosprávní kontroly, a vyhodnocování jeho účinnost, včetně doporučení na zdokonalení jeho kvality;
  • zajišťování poradenské a konzultační činnosti v oblasti interního auditu
    a kontroly, včetně poradenské a konzultační činnosti z hlediska řídících
    a kontrolních mechanismů;
  • na základě analýz a výsledků specializovaných auditů a kontrol podílení se
    na stanovování hlavních směrů rozvoje vnitřního kontrolního systému ministerstva včetně ověřování jeho efektivnosti a účinnosti.

Co od Vás očekáváme:

  1. je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
  2. dosáhl věku 18 let;
  3. je plně svéprávný;
  4. je bezúhonný;
  5. dosáhl vysokoškolského vzdělání v magisterském studijním programu;
  6. má potřebnou zdravotní způsobilost;
  7. má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pružná služební doba;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • peněžitý příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
  • další vzdělávání státních zaměstnanců;
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny (pouze Praha);
  • zaměstnanecké benefity z fondu kulturních a sociálních potřeb

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění