Pracovník reklamací od zákazníků a jejich zpracování
BIDLI holding, a.s.
Jindřišská 889/17, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
17. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme samostatného pracovníka na pozici Příjem reklamací od zákazníků a jejich zpracování.
Popis pozice:
- Příjem reklamací od zákazníků a systematická evidence v interním systému.
- Průběžná komunikace se zákazníky ohledně stavu reklamace.
- Analyzování stavební dokumentace v rámci reklamačních procesů.
- Komunikace s dodavateli staveb a spolupráce na odstranění reklamovaných vad.
Požadavky:
- Vzdělání SŠ/VŠ stavebního nebo technického směru.
- Zkušenosti v oblasti příjmu a zpracování reklamací v oboru stavebnictví.
- Schopnost efektivní komunikace s klienty a dodavateli.
- Velmi dobré organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Profesionální přístup a skvělá znalost legislativy.
- Orientace ve stavební dokumentaci a práce s ní.
- Perfektní práce se soubory, programy Word, Excel a dalšími.
- Zkušenosti se zpracováním dat v programu Pohoda výhodou.
- Odolnost vůči stresu.
- ŘP sk. B – aktivní řidič.
Co nabízíme:
- Možnost práce na živnostenský list (OSVČ)/hlavní pracovní poměr HPP.
- Profesionální růst v perspektivním stavebním podniku.
- Motivační finanční ohodnocení odpovídající pracovnímu výkonu.
- Flexibilní pracovní doba.
- Jazykové kurzy, Multisport karta, zvýhodněné mobilní tarify, firemní PC, slevy na firemní produkty, dětské tábory a mnoho dalších benefitů
Těšíme se na spolupráci!