Pracovník reklamací od zákazníků a jejich zpracování

Jméno/Firma
BIDLI holding, a.s.
Pracoviště
Jindřišská 889/17, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme samostatného pracovníka na pozici Příjem reklamací od zákazníků a jejich zpracování.

Popis pozice:

  • Příjem reklamací od zákazníků a systematická evidence v interním systému.
  • Průběžná komunikace se zákazníky ohledně stavu reklamace.
  • Analyzování stavební dokumentace v rámci reklamačních procesů.
  • Komunikace s dodavateli staveb a spolupráce na odstranění reklamovaných vad.

Požadavky:

  • Vzdělání SŠ/VŠ stavebního nebo technického směru.
  • Zkušenosti v oblasti příjmu a zpracování reklamací v oboru stavebnictví.
  • Schopnost efektivní komunikace s klienty a dodavateli.
  • Velmi dobré organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Profesionální přístup a skvělá znalost legislativy.
  • Orientace ve stavební dokumentaci a práce s ní.
  • Perfektní práce se soubory, programy Word, Excel a dalšími.
  • Zkušenosti se zpracováním dat v programu Pohoda výhodou.
  • Odolnost vůči stresu.
  • ŘP sk. B – aktivní řidič.

Co nabízíme:

  • Možnost práce na živnostenský list (OSVČ)/hlavní pracovní poměr HPP.
  • Profesionální růst v perspektivním stavebním podniku.
  • Motivační finanční ohodnocení odpovídající pracovnímu výkonu.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Jazykové kurzy, Multisport karta, zvýhodněné mobilní tarify, firemní PC, slevy na firemní produkty, dětské tábory a mnoho dalších benefitů

Těšíme se na spolupráci!