REFERENT NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ

Jméno/Firma
EURO NÁŘADÍ s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Mít dobrou práci pro nás znamená dělat rozmanité aktivity pro firmu, které záleží na jejích zákaznících i zaměstnancích. Je to o lidech, se kterými trávíme čas. Je to o výsledcích, které jsou vidět. Je to o stabilitě firmy, která má budoucnost. Je to o přístupu, jakého se nám dostává od majitelů firmy a vedoucích pracovníků. Je to o smyslu naší práce a také dobré odměně za ni.

Jsme fajn kolektiv mužů a žen, mladých i starších. Pracujeme ve firmě EURO NÁŘADÍ s.r.o. Nejsme jen velkoobchod nářadím, jsme především dodavatel kvalitních služeb, které našim partnerům umožní prodávat více a zajistit pro stavaře, řemeslníky, živnostníky, kutily a zahrádkáře kvalitní produkty za dobrou cenu, a to bez zbytečných starostí.

Abychom mohli našim zákazníkům poskytnout ještě lepší služby, hledáme fajn člověka jako posilu do našeho malého nákupního týmu. Rádi vás poznáme a ukážeme vám, jak to u nás funguje. Uvítáme každého, kdo je fajn člověk, je férový, má obchodního ducha a chuť pracovat, rád komunikuje s lidmi, má organizační schopnosti, rád pracuje s tabulkami a čísly, a je na něj spolehnutí.

Jak to u nás funguje?

My, kteří pracujeme na nákupním oddělení, se staráme o to, abychom zajistili pro náš velkosklad a naše zákazníky dostatek kvalitních produktů, včas a za dobré nákupní podmínky. I když je to často o obchodním vyjednávání, je pro nás klíčové hrát fér hru a stavět na dlouhodobém partnerství s našimi dodavateli. Výsledky naší práce pomáhají lidem v našem skladu mít potřebné množství zboží, našim obchodníkům prodávat kvalitní produkty, a také mají vliv na to, jak se po finanční stránce daří naší firmě, protože jsme obchodní firma a nákupní ceny jsou důležité.

· Vyhledáváme nové produkty a komunikujeme s jejich výrobci či dodavateli.

· Koordinujeme dopravu zboží na sklad, aby vše fungovalo plynule.

· Spolupracujeme s týmem lidí ve skladu, kteří mají na starosti příjem a expedici zboží.

· Sledujeme množství produktů na skladě a ceny na trhu.

· Využíváme počítač a náš informační systém, který nám usnadňuje práci.

· Často telefonujeme a píšeme e-maily našim dodavatelům nebo obchodníkům.

· Průběžně se snažíme vylepšovat naše postupy a zefektivňovat nákup.

V naší práci se nám líbí. Jsme dobrý tým a táhneme za jeden provaz. Práce nám dává smysl. S kolegy i celým vedením firmy si rozumíme a vzájemně si pomáháme.

Proč si myslíme, že by se vám u nás mohlo líbit?

1. Celé firmě, včetně majitelů a dalších pracovníků, záleží na tom, abychom se v práci cítili příjemně, mohli být v práci efektivní a vydělali si dobré peníze.

2. Naše firma je na trhu již 20 let a neustále se rozvíjíme. Jsme dobře fungující firma, která vám může poskytnout jistotu pro vaši budoucnost.

3. Dodáváme kvalitní produkty, které zákazníci chtějí a prodávají se ve velkém množství

4. Když budete mít nápad na nějaké vylepšení, je to vždy vítáno. Když budete potřebovat vyřídit něco důležitého mimo práci, domluvíme se. Když budete mít nějaký problém, budeme se snažit vám jej pomoci vyřešit. Jsme tým.

5. Vaše práce nebude ani příliš jednotvárná, ani příliš kreativní. Budete se pohybovat v moderním a čistém prostředí. Vaši práci vám usnadní moderní technika, se kterou se snadno naučíte pracovat. Pravidelně pracujeme na rozvoji našich dovedností, abychom mohli osobně růst.

6. U nás můžete pracovat na plný nebo na zkrácený úvazek. Můžete si i nějaké hodiny nadpracovat a flexibilně využít získaný čas pro vaše soukromé potřeby.

7. Mezi standardní benefity v naší firmě patří stravenky, Edenred Benefit karta, 13. plat a příspěvek na penzijní či životní pojištění.

8. Navíc můžete využít slevu na naše produkty, které využijete na zahradě, v dílně nebo domácnosti.

Co od vás očekáváme, abychom si rozuměli?

· Spolehlivost a slušnost

· Férový přístup a vstřícné chování

· Aktivní přístup k práci

· Asertivní chování

· Obchodního ducha

· Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

· Dobrá uživatelská zkušenost s prací na počítači (e-mail, Excel, Word apod.)

Co může být vaší výhodou?

· Dorozumíte se anglicky, případně i dalšími světovými jazyky.

· Umíte uvažovat analyticky, máte schopnost pracovat s čísly a tabulkami.

· Nebojíte se vyjednávání o ceně a jste dobrý organizátor(ka).

· Rádi komunikujete s lidmi, dokážete dobře odprezentovat svůj záměr, umíte naslouchat.

· Nerozhodí vás, když se v jeden okamžik sejde více věcí najednou.

· Máte praxi v nákupním oddělení.

Kolik si u nás můžete vydělat?

· Naši kolegové pracující jako asistent(ka) nákupního oddělení si vydělají měsíčně 30.000 až 40.000 Kč.

Zaujala vás tato příležitost? Pojďme se potkat!

Nezáleží na tom, jakou práci jste dělali dříve. Záleží na tom, co chcete dělat, jaké budete mít kolegy a zda chcete do práce chodit rádi. Pokud o tom takto přemýšlíte, ozvěte se nám, abychom se vzájemně mohli poznat a najít pro vás vhodnou pracovní příležitost v naší firmě.