Asistentka vedení

Jméno/Firma
TKC Group
Pracoviště
Na Florenci 2139/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

O nás:

V TKC Group se zaměřujeme především na budování prémiových nemovitostí, jedinečných hospitality projektů a využívání nejmodernějších technologií včetně umělé inteligence. Kromě těchto aktivit se však věnujeme i dobročinným a veřejně prospěšným projektům, které mají za cíl pozitivně ovlivnit komunity a budoucnost generací v České republice.

Budete mít na starosti

  • administrativní úkony spojené s aktivitami majitelky (udržování kalendáře, plánování schůzek apod.)
  • vyřizovaní osobní a rodinné agendy majitelky společnosti
  • plánování a organizace eventů či společenských událostí a s tím spojenou agendu (spolupráce s dalšími týmy v kanceláři, s externími dodavateli, kontakt s hosty aj.)
  • plánování zahraničních cest včetně koordinace letecké dopravy, zajištění ubytování a dalších rezervací
  • projektové řízení části digitalizačních projektů

Jste vhodným kandidátem, v případě, že máte:

  • VŠ vzdělání
  • čeština na úrovni rodilého mluvčího
  • pokročilá znalost AJ slovem i písmem
  • praxi na pozici asistentky, office či event koordinátorky min. 2 roky
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office)
  • organizační schopnosti, problem solving dovednosti
  • zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
  • pečlivost, komunikativnost, samostatnost
  • odolnost vůči stresu
  • časovou flexibilitu
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)

Nabízíme:

  • krásné pracovní prostředí v centru Prahy - Masaryčka
  • kvalitní zázemí ve stabilní rostoucí společnosti
  • příjemné pracovní prostředí a kolektiv
  • uplatnění a další rozvoj znalostí a získávání zkušeností
  • dobré finanční ohodnocení
  • Nástup ihned