Asistentka vedení
TKC Group
Na Florenci 2139/4, Praha
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština
Administrativa
17. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
O nás:
V TKC Group se zaměřujeme především na budování prémiových nemovitostí, jedinečných hospitality projektů a využívání nejmodernějších technologií včetně umělé inteligence. Kromě těchto aktivit se však věnujeme i dobročinným a veřejně prospěšným projektům, které mají za cíl pozitivně ovlivnit komunity a budoucnost generací v České republice.
Budete mít na starosti
- administrativní úkony spojené s aktivitami majitelky (udržování kalendáře, plánování schůzek apod.)
- vyřizovaní osobní a rodinné agendy majitelky společnosti
- plánování a organizace eventů či společenských událostí a s tím spojenou agendu (spolupráce s dalšími týmy v kanceláři, s externími dodavateli, kontakt s hosty aj.)
- plánování zahraničních cest včetně koordinace letecké dopravy, zajištění ubytování a dalších rezervací
- projektové řízení části digitalizačních projektů
Jste vhodným kandidátem, v případě, že máte:
- VŠ vzdělání
- čeština na úrovni rodilého mluvčího
- pokročilá znalost AJ slovem i písmem
- praxi na pozici asistentky, office či event koordinátorky min. 2 roky
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office)
- organizační schopnosti, problem solving dovednosti
- zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
- pečlivost, komunikativnost, samostatnost
- odolnost vůči stresu
- časovou flexibilitu
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Nabízíme:
- krásné pracovní prostředí v centru Prahy - Masaryčka
- kvalitní zázemí ve stabilní rostoucí společnosti
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv
- uplatnění a další rozvoj znalostí a získávání zkušeností
- dobré finanční ohodnocení
- Nástup ihned