Office manažer/ka na part time

Jméno/Firma
eppTec
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
17. 10. 2024

O pozici

Hledáme Office manažera nebo manažerku, která bude většinou dobře naladěná (i po ránu), bude pomáhat s podklady pro mzdy a fakturacemi naší Markét a taky se o nás bude trochu starat.

Co budeš dělat

  • Pomáhat s přípravou podkladů pro mzdy, fakturace, objednávky.

  • Vést evidenci firemního majetku - vstupní karty, telefony a ntb.

  • Podílet se na přípravě větších eventů a team buildingů.

  • Starat se o nákupy jídla, pití a kancelářských potřeb.

  • Mít na starosti provoz kanclů a komunikaci se správci budovy.

  • Přinášet nápady na zlepšení i optimalizaci procesů spojených s denním fungováním firmy.

Jak si tě představujeme

  • Máš zkušenosti na podobné pozici ideálně alespoň tři roky.

  • Už ses někdy setkal/a s podklady pro mzdy a máš znalost základních principů účetnictví.

  • Jsi usměvavá/ý, pečující a máš rád/a lidi.

  • Umíš myslet o několik kroků dopředu při všem, co děláš.

  • Máš rád/a organizaci a pořádek.

Výhodou:

  • Zkušenosti s prací s online bankou pro firemní účely.

  • Vzdělání obchodního či účetnického zaměření.

  • Zkušenost s personalistikou.

Co tě u nás čeká

  • Místo v kanceláři u nás na HR/BO.

  • Mladý přátelský tým a pohodovou atmosféru v kanclu - občas si zpíváme, né moc dobře, ale za to rádi.

  • Moc hezké kanceláře v centru Prahy.

  • Podporu pro vzdělávání a certifikaci v rámci zvolené odbornosti - až 12 dní studijního volna ročně.

  • Finanční hodnocení odvíjející se primárně od tvého úsilí, dovedností a dosažených výsledků.

  • 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, mutisportku, roční bonus.