ZÁSOBOVAČ
O pozici
Do našeho pracovního kolektivu hledáme kolegyni/una následující pozici:
Požadovaná profese: ZÁSOBOVAČ
Firma: ČR – Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje
Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem
Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku
Tarifní třída: 9 (rozpětí platového tarifu od 21.710,-Kč do 31.820,-Kč – dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování
Pracovní poměr na dobu určitou – 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou
Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin)
Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou, nebo vyšší odborné (v libovolném oboru)
Co Vám můžeme nabídnout:
zajímavou a různorodou práci v oboru majetku a provozu
stabilní zázemí organizační složky státu
pracovní poměr na dobu určitou – 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou
pružnou pracovní dobu
týdenní základní pracovní doba 40 hodin
5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna
program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek na stravování – Gastropass card).
Charakteristika pozice:
zajišťuje vystrojení nově nastupujících příslušníků k HZS Ústeckého kraje
komplexně a samostatně zajišťuje zásobování pro celou organizaci, tj. krajské ředitelství a územní odbory
zpracovává plány nákupu materiálního a technického zabezpečení a prověřuje čerpání přidělených finančních prostředků ve své působnosti
pořizuje movitý majetek, skladové zásoby a spotřební materiál
připravuje podklady pro centrální nákup kancelářských a jiných komodit a podklady pro výběrová řízení výstrojních součástek a ochranných prostředků v rámci celého kraje
komunikuje a zajišťuje smluvní závazky s dodavateli
spravuje modul Správce osobních kont v systému SAP pro celý HZS Ústeckého kraje, zajišťuje modul Oděvní výdejny v systému SAP za příslušníky spadající pod krajské ředitelství a v souladu s příslušnými předpisy zajišťuje pro tyto pracovníky výstrojní a osobní ochranné prostředky
vydává a převádí skladové zásoby ze skladů KŘ vedených v systému SAP
vyhotovuje oběhové doklady pro faktury
Kvalifikační požadavky:
minimálně maturita v libovolném oboru
standardní uživatelská znalost práce na PC – MS office
výhodou zkušenosti práce s programem EKIS (SAP)
předchozí zkušenost na obdobné pozici vítána
trestní bezúhonnost
komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, logické myšlení, týmový přístup
řidičský průkaz skupiny „B“ podmínkou
Podání přihlášek do: 31. 10. 2024 - přihlášku do výběrového řízení spolu se životopisem a kopií dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání doručte na adresu:
Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje
Horova 1340/10
400 01 Ústí nad Labem
nebo emailem na eva.mendlova@hzscr.cz, v kopii na tereza.burianova@hzscr.cz.
Volné od: 01. 01. 2025
Kontaktní osoba: dotazy na náplň pracovního místa směrujte na plk. Ing. Evu Mendlovou, vedoucí oddělení provozního a správy majetku – tel. 778 722 462, 950 430 270, email: eva.mendlova@hzscr.cz.
V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o zpracování osobních údajů vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.