Administrativní pracovník
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme developerskou společností s působností na celém území ČR, kdy se v současné době staráme o více než 180 bytových a nebytových jednotek. Do našeho týmu hledáme administrativního pracovníka z Příbrami a okolí, který se bude starat o komunikaci s klienty - nájemníky, ale také mnoho dalšího. Hledáme zodpovědnou osobu se smyslem pro detail. Přidejte se k nám a pomozte nám dělat naše klienty spokojenějšími.
Co vás čeká
- Hlavní náplní jsou administrativní práce (evidence klientů, příprava podkladů, atd.)
- Vyřizování telefonické a emailové komunikace s klienty
- Komunikace se správou jednotlivých komplexů
- Kontrola nájemních smluv a náležitostí s ní spjatých
- Koordinace oprav a reklamací
- Orientace ve správcovském programu Domsys
- Úzká spolupráce s účetními
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• Komunikaci na úrovni, profesionální a příjemné vystupování
• Dobrou znalost práce s počítačem (Excel, Word)
• Umět si poradit v krizových situacích s klienty a nalézt řešení
• Zkušenost na obdobné pozici je výhodou, ale rádi Vás ve všem zaučíme
• Smysl pro detail, pečlivost v jednotlivých úkonech
Co vám můžeme nabídnout
• Přátelský a usměvavý kolektiv, ve kterém si navzájem pomáháme a radíme
• Zázemí moderní společnosti s pracovištěm v Příbrami
• Odpovídají finanční ohodnocení s možností růstu
• Platové rozpětí 25.000 – 35.000 Kč
• Mobilní telefon a počítač pro pracovní účely
Pokud máte zájem, pošlete nám svůj životopis a my se vám ozveme! Přidejte se k nám a pomozte nám udržovat naše klienty v dobrém rozpoložení!