Poradce/konzultant v agendě ZAM, Praha 2

Jméno/Firma
Úřad práce České republiky
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Láká Vás myšlenka pomáhat osobám v tíživé životní situaci, zjišťovat jejich potřeby a provázet je procesem podání a vyřízení žádosti o finanční dávky?

Pokud ano, přidejte se k nám! Zaškolíme Vás tak, abyste se vše naučili a nemuseli mít žádné obavy. Na rozhovory s Vámi pak bude klient vzpomínat s úsměvem.

Co u nás budete dělat?

  • Poskytujete klientům konzultace a poradenství v oblasti zaměstnanosti.
  • Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených.
  • Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
  • Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem.

Co od Vás budeme potřebovat?

  • vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
  • zkušenosti z oblasti administrativy výhodou
  • dobrá znalost práce na PC
  • samostatnost, pečlivost, psychická odolnost

Co nabízíme Vám?

  • stabilní práci u největší pomáhající instituce v ČR
  • služební poměr na dobu neurčitou
  • předpokládaný den nástupu 15. prosinec 2024
  • finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a schopností
  • služební místo je zařazeno do 10. platové třídy, což odpovídá platovému tarifu 23 390 - 34 370 Kč dle Vaší započitatelné praxe
  • k tomu zvláštní příplatek 2 300 Kč
  • osobní příplatek, jehož průměrná výše dosahuje 5 156 Kč, ale může být i výrazně vyšší při dosahování nadstandardních výsledků
  • odměny za mimořádné či zvlášť významné úkoly
  • pružnou pracovní dobu, volné víkendy i svátky
  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 den na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na produkty spoření na stáří
  • odměny k životním a služebním výročím
  • zaučení na pozici a následné další vzdělávání
  • podporu vedoucího i kolegů
  • možnost využití pronájmu bytů od Magistrátu hl. m. Prahy

Podmínky účasti na výběrovém řízení:

  • Reakce přes portál nabídek práce není pro zařazení do výběrového řízení dostačující, neboť se jedná o přijetí do služebního poměru dle zákona o státní službě.
  • Celé znění výběrového řízení a způsob přihlášení Vám bude zaslán emailem, případně vše naleznete na webu Kariéra na ÚP ČR.
  • Posuzované budou žádosti podané ve lhůtě do 8. listopadu 2024.