Back office / obchodně provozní - preference IČO
O pozici
Pracovní nabídka
Aneb tři P: peníze, provoz, personál
Jsme spolek - síť dětských skupin v centru Brna fungující od roku 2021 a snažíme se nabízet péči a vzdělání na nejvyšší úrovni. Láskyplně ale s hranicemi, s prvky Montessori a angličtiny, obklopeni kvalitním prostředím ve skandinávském designu.
Rozrůstáme se a pomalu se poohlížíme po nové kolegyni, která bude mít na starost 3 dětské skupiny v centru. Její kolegyně budou: paní ředitelka a paní zástupkyně, která má na starost hlavně rodiny a pedagogickou stránku.
Vaše práce budou konkrétně záležitosti spojené s:
Peníze - přípravy na mzdy pro účetní, kontrola plateb, faktur, zakládání, tabulky, náklady/výdaje, vedení pokladny, veškerá komunikace s účetním oddělením apod.
Provoz - kontrola provozních věcí ve všech třech školkách. Útulnost, organizování. Kontrola čistoty a dodržování hygienických předpisů a interních standardů zaměstnanci, povinných zápisů kuchyně, obstarání a kontrola zásob, nákupy. Zajištění revizí, oprav, komunikace s dodavately, koordinace akcí.
Personál - hladká administrativa, nábor, povinná dokumentace, školení, hodnocení, náhledy a zpětná vazba, ukončení. Plánování směn, rychlá reakce na nemoci apod.
Dle potřeby asistence paní ředitelce, starost o kanceláře a prostředí.
Osobní spolupráce na místě, případně na projektech - některé dny 7:30-16, jiné 8:30-17, povinná účast na speciálních akcích (přípravy pro kontrolu, porady, výzdoba, besídky,…)
Práce je ve školce osobně (ne HO), nutno přecházet mezi pobočkami dle aktuální potřeby a domluvy (15 min od sebe), 2x v měsíci zajet na nákup do Makra nebo zahradnictví. Je taky nutno mít rád děti :) být trpělivá, fyzicky i psychicky odolná, reprezentativní, milá, racionální, loajální a diskrétní, komunikativní, organizovaná a pracovitá. Výborná čeština slovem i písmem.
Práce je vždy dost, standard vysoký, pozitivní naladění nutnost :)
Velkou výhodou: aktivní AJ, vedoucí práce v DS nebo MŠ, pedagogické vzdělání, znalost dotací.
Preference kolegy na IČO.
Pro IČO: 30.000 + osobní ohodnocení 10.000 = 40.000. Po 6 měsících spokojené spolupráce 30.000 + 15.000 = 45.000.
Odměny navíc za dotace.
Děkujeme a budeme se těšit na životopis a případnou osobní schůzku!