Administrativní podpora týmu

Jméno/Firma
CRDR spol. s r.o.
Pracoviště
Jana Masaryka 108/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme společnost CRDR spol. s r.o. – BOZP.cz a na trhu působíme více než 20 let. Pro naše klienty zajišťujeme komplexní služby v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany. Do našeho týmu hledáme příjemnou komunikativní osobnost s pozitivním přístupem nejen ke klientům, ale také ke kolegům, kteří jí za support snesou i modré z nebe :-) Naším základním požadavkem je pečlivost a porozumění si s počítačem. Určitě je třeba nebát se zvednout telefon a proaktivně se chopit výzev. Co můžeme nabídnout my? Důležitou roli v rozvíjející se společnosti, ve které se můžete sám/sama aktivně podílet na zlepšení interních procesů, férové vedení, přátelský kolektiv a mnoho dalšího.

Hodíte se na pozici?

  • Jste pečlivý/á. Neunikne Vám žádný detail a nerad/a odcházíte od rozdělané práce
  • Máte výbornou znalost PC / MS Office – podmínkou!
  • Máte zkušenosti v administrativě (např. zpracovávání smluv)
  • Pečlivost a čeština na jedničku jsou opravdu podmínkou
  • Jste až nesnesitelně organizovaný/á, jste mistr v prioritizaci a multitaskingu
  • Jste proaktivní a máte proklientský přístup
  • Máte technické dovednosti - nezaleknete se výměny tonerů v tiskárně
  • Orientujete se v právních předpisech, resp. jste schopný/á dohledat v nich potřebné informace
  • Máte chuť se učit a rozvíjet, jste samostatný/á
  • Jste umělec v dohledávání a třídění informací
  • Umíte anglicky alespoň na úrovni B1 (schopnost porozumět písemné komunikaci)
  • Jste týmový hráč – u nás se vždy táhne za jeden provaz

Co bude náplní Vaší práce?

  • Korektura a grafická úprava dokumentů (práce s MS Office na denní bázi)
  • Práce s daty v interních systémech
  • Denní komunikace se stávajícími i potenciálními klienty
  • Zodpovědnost za proces od získání klienta až po vytvoření smlouvy
  • Činnosti spojené s denním chodem kanceláře
  • Zvládání rutinních i nahodilých úkolů jako např. organizování firemních akcí

Co nabízíme?

  • Možnost nástupu ihned
  • HPP na 1 rok s možností prodloužení na neurčito (preferujeme dlouhodobou spolupráci)
  • Samostatnou a různorodou práci v útulné kanceláři na Vinohradech
  • Pevnou pracovní dobu od 7:30 do 16:00
  • Multisport kartu
  • Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • Dovolenou 5 týdnů
  • Bonusy/prémie
  • Osobní ohodnocení
  • Podporu tzv. „Buddyho“ do začátku spolupráce

Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám Vaše CV spolu s pár slovy o sobě.