Referent(ka) zákaznického servisu

Jméno/Firma
F.X.MEILLER Slaný s.r.o.
Pracoviště
Netovická 386, Slaný
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Náplň práce:

  • pravidelná komunikace se zákazníky
  • práce v systému SAP a interních programech
  • administrativní činnosti spojené s úsekem expedice

Požadavky:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Pokročilá znalost práce na PC (MS Office), Excel
  • Pokročilá znalost anglického jazyka
  • Pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní přístup, ochota učit se nové věci
  • Praxe v oblasti zákaznického servisu

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní společnosti působící ve Slaném již od roku 1994,
  • Příjemný pracovní kolektiv, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu,
  • Mzdové ohodnocení odpovídající vykonávané pracovní pozici,
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
  • Benefit plus Cafeterii ve výši 1500 Kč měsíčně,
  • Odměnu na dovolenou a Vánoce, 5 týdnů dovolené, 3 dny pracovního volna,
  • Příspěvek na penzijní připojištění, závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele a další firemní benefity.