Administrativní pracovník
Trans Solutions s.r.o.
5. května 1746/22, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Ruština, Čeština
Administrativa
18. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Trans Solutions s.r.o. je dynamická a rozvíjející se společnost s více než 13 lety zkušeností, která se zabývá mezinárodní kamionovou dopravou. Aktuálně vypisujeme výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka. Hledáme do naší moderní kanceláře v Praze-4 kolegu nebo kolegyni, který/á má ambice prosadit se v oblasti administrativy a zároveň má chuť s námi rozvíjet naši společnost.
Náplň práce:
- Vyřizování korespondence, telefonátů, e-mailů a dalších dokumentů
- Komunikace s klienty, dodavateli a návštěvami, se správou budovy, ostrahou a recepcí
- Zajištění služebních cest - rezervace jízdenek, letenek a ubytování ředitele společnosti
- Pracovní cesty na úřady
- Objednávání občerstvení pro zaměstnance, kancelářských potřeb, karet MultiSport
- Organizace teambuildingů a jiných firemních akcí.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Znalost ruského jazyka na úrovní C1/rodilý mluvčí
- Znalost češtiny a angličtiny na úrovní В2
- Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
- Zodpovědnost, schopnost řešit různé úkoly související s chodem kanceláře
- Vstřícnost a ochota učit se novým věcem
- Dobře organizační schopností, schopnost pracovat s velkým množstvím informací
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci na hlavní pracovní poměř, smlouva na dobu neurčitou
- Dovolená 5 týdnů
- Kvalitní a systematické zaškolení
- Flexibilní pracovní doba
- Zvýhodněná karta Multisport
- Příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu, možnost seberealizace
- Káva a nápoje na pracovišti zdarma
- Komfortní pracoviště v luxusním business centru na Praze 4