Administrativní pracovník

Jméno/Firma
Trans Solutions s.r.o.
Pracoviště
5. května 1746/22, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Ruština, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Trans Solutions s.r.o. je dynamická a rozvíjející se společnost s více než 13 lety zkušeností, která se zabývá mezinárodní kamionovou dopravou. Aktuálně vypisujeme výběrové řízení na pozici administrativního pracovníka. Hledáme do naší moderní kanceláře v Praze-4 kolegu nebo kolegyni, který/á má ambice prosadit se v oblasti administrativy a zároveň má chuť s námi rozvíjet naši společnost.

Náplň práce:

  • Vyřizování korespondence, telefonátů, e-mailů a dalších dokumentů
  • Komunikace s klienty, dodavateli a návštěvami, se správou budovy, ostrahou a recepcí
  • Zajištění služebních cest - rezervace jízdenek, letenek a ubytování ředitele společnosti
  • Pracovní cesty na úřady
  • Objednávání občerstvení pro zaměstnance, kancelářských potřeb, karet MultiSport
  • Organizace teambuildingů a jiných firemních akcí.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • Znalost ruského jazyka na úrovní C1/rodilý mluvčí
  • Znalost češtiny a angličtiny na úrovní В2
  • Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
  • Zodpovědnost, schopnost řešit různé úkoly související s chodem kanceláře
  • Vstřícnost a ochota učit se novým věcem
  • Dobře organizační schopností, schopnost pracovat s velkým množstvím informací

Co vám můžeme nabídnout?

  • Práci na hlavní pracovní poměř, smlouva na dobu neurčitou
  • Dovolená 5 týdnů
  • Kvalitní a systematické zaškolení
  • Flexibilní pracovní doba
  • Zvýhodněná karta Multisport
  • Příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu, možnost seberealizace
  • Káva a nápoje na pracovišti zdarma
  • Komfortní pracoviště v luxusním business centru na Praze 4