Specialista/specialistka marketingové komunikace

Jméno/Firma
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Pracoviště
Univerzitní 2431, Zlín
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Marketing, média a reklama
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikací
Referát proděkana pro vnitřní a vnější vztahy

vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Specialista/specialistka marketingové komunikace.


Co Vás na této pozici čeká?

  • Příprava a zajištění fakultních akcí a eventů;
  • tvorba obsahu do komunikačních kanálů fakulty;
  • podílení se na tvorbě komunikačního plánu fakulty;
  • administrativa spojená s prací ve veřejné instituci.


Požadované znalosti a zkušenosti

  • Marketingová komunikace na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) – tvorba obsahu, plánování kampaní, správa profilů, analýza výsledků;
  • psaní a korektury tiskových zpráv, článků a dalšího textového obsahu, copywriting;
  • správa webových stránek – základní znalost CMS (WordPress), aktualizace obsahu;
  • organizační a produkční zkušenosti s pořádáním akcí, včetně plánování, koordinace s dodavateli a zajištění technické podpory;
  • zkušenost s komunikací s médii a veřejností;
  • znalost práce v SW Canva, MS Office (znalost Adobe Photoshop, Illustrator výhodou).


Co od Vás požadujeme?

  • Min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu;
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti;
  • empatie a schopnost rozumět očekáváním mladší generace, včetně důrazu na autentickou a transparentní komunikaci;
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu;
  • iniciativa při řešení nečekaných situací;
  • dobrý time management – schopnost efektivně plánovat a realizovat více projektů současně;
  • pečlivost a důraz na detail, schopnost dodržovat a hlídat termíny;
  • aktivní přístup k učení nových trendů a technologií v oblasti marketingové komunikace a event managementu;
  • schopnost budovat a udržovat jednotný vizuální i verbální styl komunikace fakulty;
  • schopnost integrovat obsah a sdělení napříč různými komunikačními kanály (web, sociální sítě, tisk, eventy) v souladu s celkovou strategií fakulty;
  • anglický jazyk úrovně B2;
  • časová flexibilita.


Výhodou:

  • Zájem o oblast umění, designu, filmu a reklamy, orientace v kulturním prostředí;
  • orientace v popkultuře, aktuálních (digitálních) trendech a zájmech mladší generace.


Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a tvůrčí práci;
  • práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
  • 30 dnů dovolené;
  • možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
  • možnost školení a dalšího vzdělávání;
  • služení mobilní telefon, notebook;
  • přátelský kolektiv na oddělení;
  • zaměstnanecké mobility;
  • mnoho dalších benefitů, např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.

Náležitosti přihlášky:

  • Motivační dopis;
  • životopis;
  • kopie/scan dokladů o vzdělání;
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti.

Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: 3. 2. 2025, případně i dříve (dle dohody)
Pracovní úvazek: 1,0

Pracovní smlouva: na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte přednostně elektronicky nejpozději do 3. 11. 2024 na níže uvedenou emailovou adresu, případně na adresu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín

FMK si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.