Specialista/specialistka marketingové komunikace
O pozici
Pracovní nabídka
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikací
Referát proděkana pro vnitřní a vnější vztahy
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Specialista/specialistka marketingové komunikace.
Co Vás na této pozici čeká?
- Příprava a zajištění fakultních akcí a eventů;
- tvorba obsahu do komunikačních kanálů fakulty;
- podílení se na tvorbě komunikačního plánu fakulty;
- administrativa spojená s prací ve veřejné instituci.
Požadované znalosti a zkušenosti
- Marketingová komunikace na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) – tvorba obsahu, plánování kampaní, správa profilů, analýza výsledků;
- psaní a korektury tiskových zpráv, článků a dalšího textového obsahu, copywriting;
- správa webových stránek – základní znalost CMS (WordPress), aktualizace obsahu;
- organizační a produkční zkušenosti s pořádáním akcí, včetně plánování, koordinace s dodavateli a zajištění technické podpory;
- zkušenost s komunikací s médii a veřejností;
- znalost práce v SW Canva, MS Office (znalost Adobe Photoshop, Illustrator výhodou).
Co od Vás požadujeme?
- Min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu;
- výborné komunikační a prezentační dovednosti;
- empatie a schopnost rozumět očekáváním mladší generace, včetně důrazu na autentickou a transparentní komunikaci;
- schopnost pracovat samostatně i v týmu;
- iniciativa při řešení nečekaných situací;
- dobrý time management – schopnost efektivně plánovat a realizovat více projektů současně;
- pečlivost a důraz na detail, schopnost dodržovat a hlídat termíny;
- aktivní přístup k učení nových trendů a technologií v oblasti marketingové komunikace a event managementu;
- schopnost budovat a udržovat jednotný vizuální i verbální styl komunikace fakulty;
- schopnost integrovat obsah a sdělení napříč různými komunikačními kanály (web, sociální sítě, tisk, eventy) v souladu s celkovou strategií fakulty;
- anglický jazyk úrovně B2;
- časová flexibilita.
Výhodou:
- Zájem o oblast umění, designu, filmu a reklamy, orientace v kulturním prostředí;
- orientace v popkultuře, aktuálních (digitálních) trendech a zájmech mladší generace.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zajímavou a tvůrčí práci;
- práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- služení mobilní telefon, notebook;
- přátelský kolektiv na oddělení;
- zaměstnanecké mobility;
- mnoho dalších benefitů, např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Náležitosti přihlášky:
- Motivační dopis;
- životopis;
- kopie/scan dokladů o vzdělání;
- čestné prohlášení o bezúhonnosti.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: 3. 2. 2025, případně i dříve (dle dohody)
Pracovní úvazek: 1,0
Pracovní smlouva: na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte přednostně elektronicky nejpozději do 3. 11. 2024 na níže uvedenou emailovou adresu, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
FMK si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.