Specialista/ka zákaznické kvality

Jméno/Firma
Mobis Automotive Czech s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Na dané pozici by vás čekalo:

  • řízení vztahů se zákazníky včetně auditů, správy dokumentace a prezentace nápravných opatření,
  • spolupráce s dodavatelskou sekcí,
  • příprava a prezentace týdenních/měsíčních reportů ukazatelů výkonnosti pro vedení společnosti,
  • implementace aktivit souvisejících s kvalitou předních a zadních světlometů,
  • správa a implementace EO a 4M změn,
  • kvalitativní plánování pro přijaté díly a zlepšování hospodárnosti a efektivity,
  • řízení nových projektů dle MPDS a specifických požadavků zákazníka,
  • ovládání systému zabezpečení kvality dílů (IATF 16949, APQP, PPAP, MSA, SPC, 8D, Core tools),
  • zodpovědnost za ERP a SQP systémy.

Hledáme kolegu, který:

  • se nebojí komunikovat česky a anglicky se zákazníkem i napříč naší firmou,
  • je energický a má chuť se naučit novým věcem,
  • má kreativní myšlení a inovativní přístup k řešení problémů,
  • je proaktivní a rád přichází s novými nápady,
  • zvládá práci s pc (MS Office, Outlook).

Nabídnout vám můžeme:

  • možnost vybudovat kariéru v mezinárodní automotive společnosti,
  • mzdové ohodnocení dle praxe s každoročním navyšování,
  • kvartální bonus až 30 % ze mzdy,
  • pololetní a roční bonus,
  • bonus za splnění výrobního plánu (vyplácen 2x ročně),
  • příspěvek na penzijko,
  • flexibilní pracovní dobu s možností home office,
  • dotované stravování (menu za 25 Kč),
  • až 6 dní dovolené navíc (je možno získat za odpracované roky),
  • kurzy, školení a mnoho dalšího.

V případě zájmu o tuto pozici prosím zašlete Váš životopis v českém i anglickém jazyce.