Zástupce vedoucího

Jméno/Firma
Skinon s.r.o.
Pracoviště
Politických vězňů 1511/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Ruština, Čeština, Ukrajinština
Profese
Administrativa
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Zástupce vedoucího

70 000 – 90 000 Kč

Popis společnosti a náplň práce:

«SkinOn» — oficiální distributor profesionální kosmeceutiky Renew, Gendentity a Alphascience.
Z důvodu rozšiřování společnosti a otevření pobočky v Praze hledáme vedoucího pobočky společnosti. Hledáme odborníka, který dokáže efektivně řídit tým v Praze, podporovat a šířit firemní hodnoty, rozvíjet společnost v evropských zemích.
Práce na území České republiky s dalším kariérním růstem směrem k rozvoji dalších poboček v Evropě.

Naším ideálním kandidátem – je člověk, který inspiruje tým k úspěchu díky své lásce k práci a svému týmu. Má silné organizační dovednosti a věří ve své schopnosti, je zodpovědný, schopný pracovat v týmu a odolný vůči stresovým situacím.
SkinOn — je místem krásy, skvělé atmosféry a ambiciózních lidí, kteří se inspirují svou prací a mají ty nejlepší podmínky pro seberealizaci. 14 let působení naší společnosti na Ukrajině nás přimělo vytvořit v Praze nejen pobočku profesionálního dodavatele kosmetiky, ale i showroom s vlastní filozofií. SkinOn — je místem, kde je práce vysoce ceněna a kde pracuje tým profesionálů. Pracujeme na vysoké úrovni kvality, což se projevuje jak v naší firemní kultuře, tak v zákaznickém servisu.

Nabízíme:
• Práce v kanceláři v centru Prahy.
• Zaměstnání na plný úvazek. Po-Pá od 9:00 do 18:00.
• Konkurenční odměna.
• Plná podpora provozních nákladů při plnění cílů projektu.
• Komfortní kancelář v Praze.
• Přátelský a profesionální tým, který spojují společné hodnoty.

• Volný přístup ke všem vzdělávacím programům společnosti.

• Zajímavé teambuildingové aktivity.

• Účast na profesionálních foceních a při natáčení videí.

Povinnosti:
• Organizace kancelářské práce;
• Pomoc při vyhledávání a výběru kandidátů;
• Příprava primárního výkaznictví pro účetního;
• Vedení finančního a manažerského účetnictví;
• Analýza objednávek a výkonnosti prodejního týmu;
• Sestavování, zpracování a odesílání objednávek;
• Řešení různých problémů s dodavateli a partnery;
• Vyhledávání a analýza informací za účelem přijímání manažerských rozhodnutí;
• Pomoc při spolupráci s vývojáři a integrátory, řešení chyb CRM;
• Optimalizace obchodních procesů;
• Strukturování práce týmu, vytváření pokynů a předpisů;
• Účast na schůzkách a samostatné vedení schůzek podle potřeby;
• Návrhy na rozvoj společnosti, zavedení nových nástrojů pro tento účel;
• Ostatní úkoly organizace pobočky jednorázového charakteru.

Požadavky:
• Vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomie nebo práva;
• Znalost českého a ruského jazyka — plynulá úroveň;
• Zkušenosti s řízením;
• Vynikající vyjednávací a organizační schopnosti, schopnost strukturovat informace;
• Analytické schopnosti a dovednosti v oblasti krizového řízení.


WhatsApp: +420 793 929 160 (Elena)
Tel: +38(096) 597 42 80 (Elena)