Office manažer/ka - koordinátor/ka v neziskové organizaci

Jméno/Firma
Meteor pro Ukrajinu, z. ú.
Pracoviště
U Meteoru 29/3, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á sdílí naše hodnoty a věří, že tato práce má hluboký smysl. Tato pozice vyžaduje zkušeného profesionála, který má nejen znalost administrativních procesů, ale také schopnost samostatně tvořit nové a přinášet do nich pořádek. Jde o příležitost pro někoho, kdo se nezalekne výzev, umí zorganizovat prostředí a dovytvořit chybějící struktury.

Co vás čeká:

  • Zajištění hladkého chodu kanceláře a administrativy spojené s ubytováním (smlouvy, předpisy, ubytovací systém)
  • Organizace HR agendy (podklady pro mzdy, evidence docházky, komunikace s účetní)
  • Komunikace s donory, externí účetní a dalšími partnery
  • Správa pokladny a fakturace, zajištění nákupů a vybavení kanceláře
  • Administrativní podpora našich projektů (jazykové kurzy, dětské kroužky, přednášky)
  • Vytváření a nastavování nových procesů a struktur pro zefektivnění chodu organizace
  • Spolupráce při zlepšování a organizaci existujících procesů v rámci malého týmu

Kdo jste vy:

  • Máte min. SŠ vzdělání s maturitou a prokazatelné zkušenosti s administrativou a procesním řízením
  • Jste samostatní, zodpovědní a schopní organizovat nové procesy a zavádět změny
  • Umíte pracovat v týmu, ale nebojíte se samostatných rozhodnutí
  • Ovládáte MS Office (Teams, Outlook, Excel, Word)
  • Máte proaktivní přístup a chuť učit se nové věci
  • Sdílíte nadšení pro práci v neziskovém sektoru a chcete pomáhat lidem, kteří to potřebují
  • Znalost HR procesů a zkušenost z neziskové organizace je vítána

Co vám nabízíme:

  • Smysluplnou práci v malém a přátelském týmu
  • Flexibilní pracovní dobu dle domluvy (30–40 hodin týdně)
  • Neformální a otevřené prostředí, kde vaše nápady a iniciativa mají prostor
  • Firemní notebook a telefon
  • Odpovídající finanční ohodnocení (Preference spolupráce na IČO: 30.000 + osobní ohodnocení 10.000; po 6 měsících 45.000)
  • Podporu formou supervizí a prostor pro osobní rozvoj

Naše poslání:

Naším posláním je poskytovat nejen ubytování, ale i komplexní podporu lidem v nouzi, zejména osamělým rodičům a seniorům, kteří jsou ohroženi sociálním vyloučením. Věříme v individuální přístup a komunitní správu, kde každý klient aktivně přispívá k chodu zařízení. Jsme na cestě k profesionalizaci a připravujeme registraci sociální služby, abychom mohli nabízet ještě kvalitnější pomoc.

Jak se přihlásit:

Pošlete nám svůj životopis a připojte pár řádek o tom, proč vás tato pozice zaujala a jak se vaše zkušenosti protínají s naším posláním. Těšíme se, až vás poznáme!

Nástup: Ihned nebo dle domluvy