Admin support (m/ž)

Jméno/Firma
Hitachi Energy Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Na strži 1702/65, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština, Arabština
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáte práci na 5-6 hodin denně a skvělou nadřízenou? Toužíte pracovat v příjemném, profesionálním a moderním prostředí s rodinnou atmosférou, ale zároveň mít jistotu a podporu globální společnosti? Pak je tato příležitost právě pro Vás. Do naší nové pražské kanceláře hledáme administrativní podporu, který/á bude zajišťovat plynulý chod pracoviště.

Hlavní úkoly:

  • Správa docházky zaměstnanců
  • Vyúčtování nákladů a fakturace
  • Zajištění letenek, hotelů a jízdenek
  • Vystavování objednávek a komunikace s dodavateli
  • Objednávání čaje, kávy a občerstvení
  • Vedení recepce a řešení pošty
  • Správa vstupních karet pro zaměstnance a návštěvy
  • Řešení ad hoc úkolů dle potřeby
  • Pracovní doba: 9:00 – 14:00 – Práce z domova není možná.

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání
  • Výbornou znalost českého jazyka a komunikativní znalost anglického jazyka
  • Zkušenost s administrativou
  • Dobré organizační schopnosti a pečlivost
  • Schopnost samostatně řešit problémy
  • Pokročilou znalost práce na PC (MS Office, e-mail)
  • Aktivní přístup a ochotu učit se nové věc

Naše nabídka:

  • Zdravou firemní kulturu postavenou na vzájemné kooperaci a hledání smysluplných řešení.
  • Jistotu úspěšné globální firmy v oblasti energie, která má budoucnost.
  • 5 týdnů dovolené
  • Narozeninové volno
  • Dotované stravování v závodní jídelně/stravenky v hodnotě 100,- Kč plně hrazené námi
  • Cafeteria systém (možnost využít nasbírané body v oblasti vzdělání, sportu nebo jiných volnočasových aktivit) ve výši 7 000 Kč ročně.
  • Příspěvek na penzijní připojištění 2–3 % ze mzdy.
  • Odměny za odpracované roky a také při odchodu do důchodu a další benefity.

Místo výkonu práce: Praha, City Empiria Building, přímo u metra Pankrác