Admin support (m/ž)
Hitachi Energy Czech Republic s.r.o.
Na strži 1702/65, Praha
Zkrácený
Bez maturity
Administrativa
Čeština, Arabština
18. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáte práci na 5-6 hodin denně a skvělou nadřízenou? Toužíte pracovat v příjemném, profesionálním a moderním prostředí s rodinnou atmosférou, ale zároveň mít jistotu a podporu globální společnosti? Pak je tato příležitost právě pro Vás. Do naší nové pražské kanceláře hledáme administrativní podporu, který/á bude zajišťovat plynulý chod pracoviště.
Hlavní úkoly:
- Správa docházky zaměstnanců
- Vyúčtování nákladů a fakturace
- Zajištění letenek, hotelů a jízdenek
- Vystavování objednávek a komunikace s dodavateli
- Objednávání čaje, kávy a občerstvení
- Vedení recepce a řešení pošty
- Správa vstupních karet pro zaměstnance a návštěvy
- Řešení ad hoc úkolů dle potřeby
- Pracovní doba: 9:00 – 14:00 – Práce z domova není možná.
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání
- Výbornou znalost českého jazyka a komunikativní znalost anglického jazyka
- Zkušenost s administrativou
- Dobré organizační schopnosti a pečlivost
- Schopnost samostatně řešit problémy
- Pokročilou znalost práce na PC (MS Office, e-mail)
- Aktivní přístup a ochotu učit se nové věc
Naše nabídka:
- Zdravou firemní kulturu postavenou na vzájemné kooperaci a hledání smysluplných řešení.
- Jistotu úspěšné globální firmy v oblasti energie, která má budoucnost.
- 5 týdnů dovolené
- Narozeninové volno
- Dotované stravování v závodní jídelně/stravenky v hodnotě 100,- Kč plně hrazené námi
- Cafeteria systém (možnost využít nasbírané body v oblasti vzdělání, sportu nebo jiných volnočasových aktivit) ve výši 7 000 Kč ročně.
- Příspěvek na penzijní připojištění 2–3 % ze mzdy.
- Odměny za odpracované roky a také při odchodu do důchodu a další benefity.
Místo výkonu práce: Praha, City Empiria Building, přímo u metra Pankrác