MANAŽER/KA MARKETINGU
Grada Publishing, a.s.
Česká republika
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština
Marketing, média a reklama
18. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Grada Publishing, a.s., přední český nakladatelský dům hledá kolegyni na pozici:
MANAŽER/KA MARKETINGU
Co nabízíme:
- Mimořádnou příležitost pro seberealizaci ve všech oblastech marketingu a PR v atraktivním a inspirujícím oboru knižní produkce.
- Být součástí jednoho ze 3 největších českých knižních nakladatelství se skvělými výsledky a aktivně se účastnit v následujících letech „scaling up“.
- Možnost podílet se na naplňování technologických ambicí GRADA a přispět k rozvoji brandové a produktové strategie GRADA.
- Podporující prostředí pro aktivní a result-driven přístup, program manažerského rozvoje, prostor pro uplatnění zkušeností a vlastní vize.
- Možnost spolupráce s profesionály v knižním oboru, inspirativní prostředí redaktorů a autorů a silný leadership rodinné firmy.
Hlavní úkoly:
- Tvorba celkové marketingové strategie, vytváření krátkodobých i dlouhodobých strategií propagace jednotlivých knižních titulů i značky GRADA a jejich exekuce.
- Řízení marketingových kampaní, jejich plánování a vyhodnocování jejich efektivity, aktivní optimalizace marketingových kanálů.
- Řízení a harmonizace tvorby mediaplánů jednotlivých titulů a jejich vzájemná koordinace v čase, jejich harmonizace s tematickými kampaněmi.
- Udržování a rozvoj vztahů s médii, partnery a autory (koordinace tiskových zpráv, křtů, autogramiád, veletrhů atp. ve spolupráci s marketingovým týmem a PR specialisty.
- Řízení a rozvoj sociálních sítí, koordinace aktivit interního týmu sociálních sítí a externích agentur s ostatními marketingovými aktivitami GRADA a e-shop.
- Analýza trhu a monitorování trendů na knižním trhu, analýza cílových skupin, konkurence a identifikace příležitostí pro růst.
- Vedení marketingového týmu (max. 10 členů), kompetenční a osobnostní rozvoj, optimalizace struktury a ručitelství za agendy, každodenní péče o tým a související admin.
- Rozvoj spolupráce s dalšími odděleními GRADA (sales, redakce, e-shop atd.) a její aktivní udržování s cílem efektivní kooperace a synergie výsledků.
- Správa marketingového rozpočtu, soutěžení a koordinování externích partnerů a aktivní optimalizace nákladů a jejich dopadů.
Důležité předpoklady:
- Hledáme vyzrálou osobnost:
- se silným leadershipem, manažerskými dovednostmi a zkušenostmi ve středním managmentu a schopností křížové komunikace,
- s přirozenou autoritou postavenou na sdílených a dodržovaných hodnotách, jako je spolupráce, komunikace, transparentnost a týmovost,
- s důrazem na posouvání se vpřed, nacházení a prosazování řešení, se silnou odpovědností za výsledek,
- se schopností přijímat potřebné strategické i dílčí změny a komunikovat je, prosazovat jejich přijetí v týmu,
- s orientací na data a vyhodnocování v rozsahu nezbytném pro výkon marketingových aktivit i hodnocení týmu.
- Zkušenosti a kompetence ve všech oblastech marketingu umožňující efektivní vedení marketingového týmu, vyhodnocování marketingových aktivit a navrhování potřebných opatření.
- Vysokoškolské vzdělání
- Řidičský průkaz skupiny B
- Angličtina na úrovni B2.
Nástup možný ihned.
Oslovuje Vás naše nabídka? Pak nám neváhejte zaslat svůj strukturovaný životopis a pár slov o Vás prostřednictvím odpovědního formuláře.
Těšíme se na Vás!