MANAŽER/KA MARKETINGU

Jméno/Firma
Grada Publishing, a.s.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Grada Publishing, a.s., přední český nakladatelský dům hledá kolegyni na pozici:

MANAŽER/KA MARKETINGU

Co nabízíme:

  • Mimořádnou příležitost pro seberealizaci ve všech oblastech marketingu a PR v atraktivním a inspirujícím oboru knižní produkce.
  • Být součástí jednoho ze 3 největších českých knižních nakladatelství se skvělými výsledky a aktivně se účastnit v následujících letech „scaling up“.
  • Možnost podílet se na naplňování technologických ambicí GRADA a přispět k rozvoji brandové a produktové strategie GRADA.
  • Podporující prostředí pro aktivní a result-driven přístup, program manažerského rozvoje, prostor pro uplatnění zkušeností a vlastní vize.
  • Možnost spolupráce s profesionály v knižním oboru, inspirativní prostředí redaktorů a autorů a silný leadership rodinné firmy.

Hlavní úkoly:

  • Tvorba celkové marketingové strategie, vytváření krátkodobých i dlouhodobých strategií propagace jednotlivých knižních titulů i značky GRADA a jejich exekuce.
  • Řízení marketingových kampaní, jejich plánování a vyhodnocování jejich efektivity, aktivní optimalizace marketingových kanálů.
  • Řízení a harmonizace tvorby mediaplánů jednotlivých titulů a jejich vzájemná koordinace v čase, jejich harmonizace s tematickými kampaněmi.
  • Udržování a rozvoj vztahů s médii, partnery a autory (koordinace tiskových zpráv, křtů, autogramiád, veletrhů atp. ve spolupráci s marketingovým týmem a PR specialisty.
  • Řízení a rozvoj sociálních sítí, koordinace aktivit interního týmu sociálních sítí a externích agentur s ostatními marketingovými aktivitami GRADA a e-shop.
  • Analýza trhu a monitorování trendů na knižním trhu, analýza cílových skupin, konkurence a identifikace příležitostí pro růst.
  • Vedení marketingového týmu (max. 10 členů), kompetenční a osobnostní rozvoj, optimalizace struktury a ručitelství za agendy, každodenní péče o tým a související admin.
  • Rozvoj spolupráce s dalšími odděleními GRADA (sales, redakce, e-shop atd.) a její aktivní udržování s cílem efektivní kooperace a synergie výsledků.
  • Správa marketingového rozpočtu, soutěžení a koordinování externích partnerů a aktivní optimalizace nákladů a jejich dopadů.

Důležité předpoklady:

  • Hledáme vyzrálou osobnost:
  • se silným leadershipem, manažerskými dovednostmi a zkušenostmi ve středním managmentu a schopností křížové komunikace,
  • s přirozenou autoritou postavenou na sdílených a dodržovaných hodnotách, jako je spolupráce, komunikace, transparentnost a týmovost,
  • s důrazem na posouvání se vpřed, nacházení a prosazování řešení, se silnou odpovědností za výsledek,
  • se schopností přijímat potřebné strategické i dílčí změny a komunikovat je, prosazovat jejich přijetí v týmu,
  • s orientací na data a vyhodnocování v rozsahu nezbytném pro výkon marketingových aktivit i hodnocení týmu.
  • Zkušenosti a kompetence ve všech oblastech marketingu umožňující efektivní vedení marketingového týmu, vyhodnocování marketingových aktivit a navrhování potřebných opatření.
  • Vysokoškolské vzdělání
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Angličtina na úrovni B2.

Nástup možný ihned.

Oslovuje Vás naše nabídka? Pak nám neváhejte zaslat svůj strukturovaný životopis a pár slov o Vás prostřednictvím odpovědního formuláře.

Těšíme se na Vás!