HR Manažer/ka

Jméno/Firma
Mycroft Mind, a.s.
Pracoviště
Šumavská 416/15, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
18. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Na této pozici Vás čeká?

Podpora vedení společnosti: Poskytování konzultací a doporučení v oblasti práce s lidmi v souladu s aktuálními potřebami organizace, stejně jako s dlouhodobými plány a strategií společnosti.

Vedení HR týmu: Zodpovědnost za dvoučlenný tým a jeho rozvoj

Změnový management: Rychle rosteme a měníme se v čase, důležité je řízení a podpora organizačních změn, pomoc zaměstnancům se přizpůsobit novým podmínkám a procesům, budovat společně organizační kulturu.

Aktivity spojené s životním cyklem zaměstnance:

  • Nábor, On-boarding, Off-boarding – Řízení procesu náboru, přijímání, adaptace i odchodu zaměstnanců.
  • Odměňování a benefity – Správa zaměstnaneckých dat, správa mezd, benefitů a odměn pro zaměstnance.
  • Školení a rozvoj – Identifikace vzdělávacích potřeb, organizace školení a vzdělávacích programů, podpora rozvoje kariéry zaměstnanců.
  • Hodnocení výkonu – Sledování výkonu zaměstnanců a implementace hodnotících systémů.
  • Retence – Nastavení strategií pro udržení klíčových zaměstnanců, minimalizace fluktuace.

Komunikace dovnitř i na venek:

  • Interní komunikace – Podpora efektivní komunikace mezi zaměstnanci a vedením, zajištění, že jsou všichni informováni o důležitých rozhodnutích a procesech.
  • Řešení stížností a obav zaměstnanců – Aktivní naslouchání a řešení stížností a obav, aby se udrželo pozitivní pracovní prostředí.
  • Značka zaměstnavatele – Vytváření a udržování pozitivního obrazu společnosti jako zaměstnavatele na trhu práce.

Hard HR agenda:

  • Legislativa a právní předpisy – Zajištění, aby společnost dodržovala pracovní právo a předpisy.
  • HR směrnice – Vytváření, implementace a správa interních směrnic a politik, zajištění jejich souladu s legislativou a jejich konzistentní aplikace v rámci celé organizace.
  • HR audity – Zodpovědnost za to, že všechny procesy, dokumenty a postupy v HR oddělení splňují legislativní požadavky a vnitřní předpisy firmy, včetně spolupráce s auditory při HR auditech a následné implementace doporučení.
  • HR rozpočet – Zodpovědnost za přípravu HR rozpočtu a jeho dodržování ve svěřených oblastech, včetně nezbytné administrativy spojené s jeho správou a kontrolou výdajů.
  • HR reporting – Shromažďování a analýza dat (např. fluktuace, docházka, výkonnost) a vytváření zpráv pro vedení.
  • Zlepšování procesů – Analýza a optimalizace HR procesů s cílem zvýšit efektivitu (např. digitalizace HR procesů, zavádění HR software).

Řízení spolupráce s partnery:

  • Komunikace s HR a mzdovým oddělením Skupiny TTC – Zodpovědnost za komunikaci a nastavení procesů mezi společností Mycroft Mind, a.s. a mateřskou společností TTC HOLDING, a.s.
  • Externí dodavatelé – Jednání a řízení vztahů s externími dodavateli, jako jsou náborové agentury nebo poskytovatelé školení.


Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?

  • Zkušenosti na podobné pozici HRM, HRBP alespoň 3-5 let
  • Schopnost rychle se orientovat, pochopit potřeby businessu, managementu a přinášet řešení, která budou podporovat směr, kterým se společnost udává
  • Empatii, schopnost naslouchat, navazovat a rozvíjet vztahy s kolegy, ale i pracovat s konflikty nebo nejasností vyplývajících z různorodých potřeb vedení a zaměstnanců
  • Zkušenosti s řízením změny, schopnost věci měnit, podpořit změnu, ale i trpělivost a vytrvalost tam, kde je třeba více času
  • Práci s prioritami, ale i flexibilitu a schopnost se adaptovat na nové situace, nadhled a přemýšlení nejen o příležitostech, ale i rizicích
  • Nadšení pro věc, práci s lidmi a umění nadchnout pro své cíle druhé
  • Dobrou orientaci v aktuálním legislativním rámci
  • Schopnost práce s daty, od analýzy po výstupy, které podpoří rozhodování vedení společnosti.
  • Odvaha přinést svůj pohled i v náročných debatách, přinášet nové vhledy, diskutovat a ovlivňovat


Co můžeme nabídnout?

  • Podílet se na rozvoji rychle rostoucí společnosti, která aktuálně pracuje na novém projektu evropského formátu
  • Podílet se na budování nového týmu odborníků
  • Pružná pracovní doba s možností home office
  • 25 dnů dovolené
  • 3 Sick days
  • Příspěvek na stravu - stravenkový paušál 
  • Firemní telefon s tarifem zdarma, výhodné mobilní tarify pro členy rodiny
  • Příspěvek na kartu MultiSport
  • Drobné občerstvení a teplé nápoje na pracovišti
  • Každý měsíc firemní snídaně
  • Firemní akce, výjezdy a teambuildingy
  • Zázemí nových kanceláří v Brně v Cyber Security Hubu na Šumavské