HR Manažer/ka
Mycroft Mind, a.s.
Šumavská 416/15, Brno
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Personalistika a HR
18. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Na této pozici Vás čeká?
Podpora vedení společnosti: Poskytování konzultací a doporučení v oblasti práce s lidmi v souladu s aktuálními potřebami organizace, stejně jako s dlouhodobými plány a strategií společnosti.
Vedení HR týmu: Zodpovědnost za dvoučlenný tým a jeho rozvoj
Změnový management: Rychle rosteme a měníme se v čase, důležité je řízení a podpora organizačních změn, pomoc zaměstnancům se přizpůsobit novým podmínkám a procesům, budovat společně organizační kulturu.
Aktivity spojené s životním cyklem zaměstnance:
- Nábor, On-boarding, Off-boarding – Řízení procesu náboru, přijímání, adaptace i odchodu zaměstnanců.
- Odměňování a benefity – Správa zaměstnaneckých dat, správa mezd, benefitů a odměn pro zaměstnance.
- Školení a rozvoj – Identifikace vzdělávacích potřeb, organizace školení a vzdělávacích programů, podpora rozvoje kariéry zaměstnanců.
- Hodnocení výkonu – Sledování výkonu zaměstnanců a implementace hodnotících systémů.
- Retence – Nastavení strategií pro udržení klíčových zaměstnanců, minimalizace fluktuace.
Komunikace dovnitř i na venek:
- Interní komunikace – Podpora efektivní komunikace mezi zaměstnanci a vedením, zajištění, že jsou všichni informováni o důležitých rozhodnutích a procesech.
- Řešení stížností a obav zaměstnanců – Aktivní naslouchání a řešení stížností a obav, aby se udrželo pozitivní pracovní prostředí.
- Značka zaměstnavatele – Vytváření a udržování pozitivního obrazu společnosti jako zaměstnavatele na trhu práce.
Hard HR agenda:
- Legislativa a právní předpisy – Zajištění, aby společnost dodržovala pracovní právo a předpisy.
- HR směrnice – Vytváření, implementace a správa interních směrnic a politik, zajištění jejich souladu s legislativou a jejich konzistentní aplikace v rámci celé organizace.
- HR audity – Zodpovědnost za to, že všechny procesy, dokumenty a postupy v HR oddělení splňují legislativní požadavky a vnitřní předpisy firmy, včetně spolupráce s auditory při HR auditech a následné implementace doporučení.
- HR rozpočet – Zodpovědnost za přípravu HR rozpočtu a jeho dodržování ve svěřených oblastech, včetně nezbytné administrativy spojené s jeho správou a kontrolou výdajů.
- HR reporting – Shromažďování a analýza dat (např. fluktuace, docházka, výkonnost) a vytváření zpráv pro vedení.
- Zlepšování procesů – Analýza a optimalizace HR procesů s cílem zvýšit efektivitu (např. digitalizace HR procesů, zavádění HR software).
Řízení spolupráce s partnery:
- Komunikace s HR a mzdovým oddělením Skupiny TTC – Zodpovědnost za komunikaci a nastavení procesů mezi společností Mycroft Mind, a.s. a mateřskou společností TTC HOLDING, a.s.
- Externí dodavatelé – Jednání a řízení vztahů s externími dodavateli, jako jsou náborové agentury nebo poskytovatelé školení.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?
- Zkušenosti na podobné pozici HRM, HRBP alespoň 3-5 let
- Schopnost rychle se orientovat, pochopit potřeby businessu, managementu a přinášet řešení, která budou podporovat směr, kterým se společnost udává
- Empatii, schopnost naslouchat, navazovat a rozvíjet vztahy s kolegy, ale i pracovat s konflikty nebo nejasností vyplývajících z různorodých potřeb vedení a zaměstnanců
- Zkušenosti s řízením změny, schopnost věci měnit, podpořit změnu, ale i trpělivost a vytrvalost tam, kde je třeba více času
- Práci s prioritami, ale i flexibilitu a schopnost se adaptovat na nové situace, nadhled a přemýšlení nejen o příležitostech, ale i rizicích
- Nadšení pro věc, práci s lidmi a umění nadchnout pro své cíle druhé
- Dobrou orientaci v aktuálním legislativním rámci
- Schopnost práce s daty, od analýzy po výstupy, které podpoří rozhodování vedení společnosti.
- Odvaha přinést svůj pohled i v náročných debatách, přinášet nové vhledy, diskutovat a ovlivňovat
Co můžeme nabídnout?
- Podílet se na rozvoji rychle rostoucí společnosti, která aktuálně pracuje na novém projektu evropského formátu
- Podílet se na budování nového týmu odborníků
- Pružná pracovní doba s možností home office
- 25 dnů dovolené
- 3 Sick days
- Příspěvek na stravu - stravenkový paušál
- Firemní telefon s tarifem zdarma, výhodné mobilní tarify pro členy rodiny
- Příspěvek na kartu MultiSport
- Drobné občerstvení a teplé nápoje na pracovišti
- Každý měsíc firemní snídaně
- Firemní akce, výjezdy a teambuildingy
- Zázemí nových kanceláří v Brně v Cyber Security Hubu na Šumavské