Provozní technik

Jméno/Firma
Ostravská univerzita
Pracoviště
Syllabova 1161/19, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Řemeslné a manuální práce
Vytvořeno
19. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Děkan Lékařské fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa: Provozní technik

Typ systemizovaného místa: Technik III

Předpokládaný nástup:

· Leden 2025 nebo dle dohody


Předpokládaný úvazek:
· 100%


Kvalifikační a další předpoklady:

· Střední vzdělání s maturitní zkouškou (střední vzdělání s výučním listem + 5 let praxe);

· uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word); kladný vztah k moderním technologiím;

· komunikační a organizační schopnosti;

· zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita;

· znalost systému řízení MaR výhodou – ovládání kotelen a vzduchotechniky;

· orientace v oblastech: vzduchotechnika, elektrozařízení, elektrorozvody, výtahy, plynová kotelna;

· orientace ve stavebních a řemeslných pracích, povědomí o časové náročnosti různých stavebních prací a oprav;

· zkouška na obsluhu TNS výhodou;

· řidičský průkaz B – aktivní řidič;

· osvědčení dle vyhlášky 51 – obsluha elektrických zařízení výhodou;

· při výkonu práce se předpokládá pohotovostní služba na telefonu (řešení mimořádných událostí).

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

· český

Popis pracovního místa:

- Zajištění provozu a nastavení budov v oblasti elektrické energie, plynu, vzduchotechniky, klimatizace, vody, odečet stavu měřidel.

- Revize a porevizní opravy elektroinstalace, hromosvodů, VZT, plynu, klimatizace, výtahů, plošin (na základě plánu revizí stanoveného rektorátem).

- Zadávání a zpracovávání objednávek služeb a zboží.

- Kontakt s případnými nájemci.

- Příprava podkladů pro výběrová řízení, kontrola cenových nabídek.

- Převzetí práce, oprav a údržby prováděných v budovách

- Vedení provozní evidence (revizní zprávy plynu, elektro, hromosvodů, výtahů podle ČSN a EN, výtahové knihy atd.).

- Redukce provozních nákladů se zaměřením na úsporu a kvalitnější využití prostor.

Nabízíme:

· příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;

· 6 týdnů dovolené;

· 5 dnů volna k léčení;

· stravenky v hodnotě 115,- Kč;

· pružnou pracovní dobu;

· možnost vzdělávacích aktivit – Seduo, kurzy anglického jazyka;

· možnost zdarma využívat služeb univerzitní knihovny;

· finanční ohodnocení dle vnitřního mzdového předpisu OU (4. mzdová třída) a osobní/výkonové ohodnocení, možnost výplaty mimořádných odměn.

Požadované dokumenty:

souhlas se zpracováním osobních údajů;
profesní životopis s přehledem dosavadní praxe;
kopie dokladů o vzdělání.
 

Datum a způsob doručení žádosti:

Požadované dokumenty do výběrového řízení zasílejte elektronicky nejpozději do 17. 11. 2024.

První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením materiálů dodaných uchazeči výběrovou komisí. Do druhého kola výběrového řízení budou pozváni pouze vybraní uchazeči. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče nebo výběrové řízení zrušit bez udání důvodu.