Specialista zákaznické podpory

Jméno/Firma
Allegro Retail a.s.
Pracoviště
Novoveská 1262/95, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
19. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jste na začátku kariéry? Nebo už jste ostřílený profík v zákaznické podpoře? U nás v Allegro dáváme příležitosti všem, takže pokud je práce se zákazníky něco, co Vás zajímá a baví, jste na správném místě!

Jsme online marketplace, které má ambici se stát jedničkou v zákaznické zkušenosti na českém a slovenském e-commerce trhu, a naší součástí je i logistická společnost One by Allegro (dříve známá jako WE|DO). S našimi zákazníky řešíme jejich požadavky a dotazy ohledně jejich zásilek, doručení, navigace na stránkách a reklamací, a jelikož neustále rosteme, organicky roste i náš tým zákaznické podpory.

Pokud Vás zajímá víc o tom, jak to u nás na zákaznické podpoře chodí, poslechněte si podcast s jednou z našich team leaderek: https://www.youtube.com/watch?v=zhbG7MChJVI

Co budete mít na starosti?

  • Řešit požadavky zákazníků na naší zákaznické lince - naše kanály jsou telefon (callback), e-mail, chat a WhatsApp
  • Zaznamenávat informace od zákazníků do našich interních systémů pro potřeby dalšího zpracování
  • Podílet se na rozvíjení vztahů s našimi zákazníky - naším úkolem je naslouchat a pokusit se vyřešit zákazníkův daný problém
  • Reprezentovat a budovat image společnosti (řešení požadavků zákazníka v nejkratším možném čase a v nejlepší kvalitě)
  • Komunikovat s ostatními odděleními společnosti (kvalita, dopravci apod.)
  • Nejsme aktivní (prodejová) linka, takže žádné potřebné či nepotřebné produkty a služby u nás nabízet nebudete

Co byste měl/a mít a znát?

  • Empatii - pro zákazníky jsme leckdy jediní, na koho se mohou obrátit v případě problému
  • Chuť jednat a pomáhat našim zákazníkům – všechno Vás naučíme na úvodním měsíčním školení
  • Příjemný hlasový a písemný projev
  • Schopnost učit se a používat nové informace
  • Proaktivní přístup a zodpovědnost za dosahování individuálních i týmových výsledků
  • Orientaci na kvalitu a profesionální výkon
  • Časovou flexibilitu v rámci pracovní doby zákaznického centra mezi 7 - 22h – děláme naše kontaktní centrum pro zákazníky dostupné, pracujeme tedy ve směnném režimu. Směny si u nás ale naplánujete s koordinátorem provozu na celý měsíc dopředu. Pracujeme ve státní svátky, občas pracujeme i o víkendu, ale není to rozhodně každý víkend.


Proč do toho jít s námi?

Čeká Vás skvělý tým vedoucích a tvých kolegů
Dostanete důkladné zaškolení – první měsíc projdete adaptačním procesem, ve kterém Vás školitel a kolegové seznámí s našimi systémy, ve kterých budete pracovat. Tím však rozvoj nekončí, náš tým zkušených seniorních kolegů Vám budou k dispozici i po zaškolení.
kariérní růst – ti nejšikovnější z našich kolegů se stávají našimi seniory nebo teamleadery
dobrá kvalita péče o zákazníka se projeví ve Vaší variabilní složce mzdy

A k tomu navíc:

  • 29 dnů volna ⛱️ (20 dnů dovolené, 5 Relax Days, 3 sick days, Den Dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
  • Home office: Je to především o domluvě, ale po zapracování je zde možnost po dohodě s team leaderem část směn vykonávat z domova
  • Chcete si splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? ⛰️???????? Není problém, už po roce můžete čerpat sabbatical leave, tedy až měsíc volna navíc… A po dvou letech už máte nárok na dokonce 2 měsíce volna!
  • Stravenky Benefit Plus, které využijete ve spoustě super podniků, anebo si můžete vybrat stravenkový paušál ????️
  • Záleží na zdraví našich zaměstnanců, nabízíme kartu MultiSport za zvýhodněnou cenu, program Cafeterie,
  • Měsíční příspěvek na penzijní připojištění ????
  • Narodilo se Vám dítě či chcete doprovodit svou ratolest do první třídy? Ve všem Vás podpoříme! ????
  • Vážíme si našich zaměstnanců, a tak Vás nemine odměna za odpracované roky.