Referent/ka veřejných zakázek
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
• Komplexní administrace veřejných zakázek, včetně uveřejňování formulářů ve věstníku veřejných zakázek a správy veřejných zakázek v NEN,
• koordinace veřejných zakázek administrovaných externími administrátory,
• uveřejňování smluv v registru smluv,
• vkládání smluv do interní databáze smluv,
• vedení spisů k veřejným zakázkám včetně přípravy podkladů pro skartační řízení,
• vedení agendy vnitřních organizačních předpisů, týkajících se veřejných zakázek a oběhu smluv, a provádění pravidelné kontroly jejich souladu s obecně platnými právními předpisy.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• VŠ, VOŠ nebo SŠ s maturitou
• praxe v oblasti administrace veřejných zakázek min. 2 roky,
• dobrou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel a MS Outlook),
• trestní bezúhonnost,
• schopnost týmové spolupráce a spolehlivost
• komunikační dovednosti, pečlivost, aktivní přístup, ale i samostatnost.
Co vám můžeme nabídnout
• Plný pracovní úvazek,
• zajímavou práci v centru Prahy,
• pracovní poměr na dobu jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
• 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
• příspěvek na stravování a volnočasové aktivity (MultiSport karta), penzijní připojištění, příspěvky na jazykové kurzy a rekreaci
• finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (12. platová třída),
• motivační odměny,
• vznik pracovního poměru od 1. 12. 2024 nebo dle dohody.