HR Business Partner

Jméno/Firma
NEVEON aerospace Czech Republic spol. s r. o.
Pracoviště
Solární 870, Valašské Meziříčí
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
20. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Náplň práce:

  • Komplexní zajištění dodržování NEVEON procesů v oblasti HR: Recruiting, Onboarding, Performance Management, Training and Learning, Payroll a Exit Management
  • Vedení HR týmu
  • Komplexní zajištění všech náborových aktivit (plány, inzerce, výběrová řízení, dohled nad výběrem optimálních uchazečů apod.)
  • Realizace nástupního řízení nových zaměstnanců včetně zajištění vstupních školení
  • Přehled o zákonné legislativě a její uplatňování
  • Zajištění vhodné komunikace mezi vedením společnosti a zaměstnanci (nástěnky, intranet, organizace prezentací apod.)
  • Organizační příprava ročních rozhovorů, vyhodnocení a správa k tomu příslušných dokumentů, zajištění vhodných informačních toků od nadřízených k podřízeným a naopak
  • Tvorba a udržování koncepce rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
  • Návrhy a zajištění vhodného PR (aktivní účast a spolupráce při prezentaci společnosti v rámci spolupráce se spolupracujícími institucemi)
  • Organizace kulturních a společenských akcí pro zaměstnance
  • Příprava zaměstnaneckých anket, vyhodnocování a návrhy vhodných opatření
  • Správa osobních složek zaměstnanců
  • Rozvoj vzdělávacích programů, vyhledávání a realizace vzdělávacích akcí dle rozvojových plánů zaměstnanců, s důrazem na růst v oblasti odborné i manažerské (u vedoucích pracovníků)
  • Navrhování a implementace nových postupů zejména v oblasti hodnocení a odměňování zaměstnanců, a nových motivačních a stabilizačních programů, předkládání návrhů k výběru zaměstnanců pro tyto programy
  • Řešení personálních otázek a poskytování konzultací zaměstnancům
  • Evidence a koordinace zdravotních prohlídek vyplývajících z platné legislativy
  • Zajištění agendy spojené s GDPR a compliance
  • Aktivní spolupráce při auditech a jejich přípravě
  • Správa personálního softwaru SuccessFactors
  • Reporting
  • Příprava podkladů pro mzdy
  • Zapojení do projektů (Diverzita, Trvalá udržitelnost apod.)

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Zkušenosti na obdobné pozici alespoň 3 roky
  • Velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), znalost SAP výhodou
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Velmi dobré organizační schopnosti, flexibilitu a samostatnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (pokročilá), němčina výhodou

Nabízíme:

  • Možnost podílet se na rozvíjející se a rostoucí výrobě
  • Přátelský kolektiv
  • Motivující platové ohodnocení
  • Odměna za aktivní účast
  • Příspěvek na dopravu
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Flexi poukazy
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Vánoční prémie
  • Zvýhodněné tarify mobilního operátora
  • Bezplatné právní poradenství