Výkonná asistentka
O pozici
Hledáme šikovnou a komunikativní novou kolegyni/kolegu na pozici výkonné asistentky/a. Pokud máte rádi administrativu, organizování, jste rádi součástí firemního dění a smysl svojí práce vidíte v podpoře celého týmu, pak Vás to u nás, v HG Partner bude bavit. Základním konceptem společnosti je propojení služeb v oborech vodního hospodářství (hydrotechnika), geotechniky, geologie a hydrogeologie. Firma má zkušenosti od zakázek pro jednotlivce a drobné obce, přes rozsáhlé zakázky pro státní podniky Povodí napříč celou republikou, až po velké projekty v zahraničí.
Náplň práce
Office management (chod kanceláře, objednávání kancelářských potřeb, telefonní tarify, e-maily, vyřizování pošty, správa tankovacích karet ad.)
Zpracování podkladů pro účetní (zpracování přijatých faktur, vystavování faktur, pokladna, docházka, nemocenské ad.)
Správa veřejných zakázek (kontrola a evidence poptávek, zpracování nabídek, kompletace podkladů a celé nabídky)
Úkoly zadané vedením společnosti
Předpoklady pozice
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (ideálně obchodní akademie)
Zkušenosti v administrativě min. 1 rok (absolventku/a rádi zaučíme)
Plynná znalost českého jazyka
Organizační a komunikativní dovednosti
Aktivní přístup - chuť věci dotáhnout do konce, zodpovědnost a samostatnost
Co nabízíme
Práce na plný úvazek a jistota zaměstnání
Práce v mladém kolektivu
Moderní kanceláře v centru Úval
5 týdnů dovolené a flexibilní pracovní dobu
Dobré platové ohodnocení a růst
Mobilní telefon, notebook a teambuldingové aktivity
Rádi si s tebou o pozici promluvíme na pohovoru, přijď si popovídat a podívat se do naší kanceláře. Domluvit se můžeš s naší kolegyní:
Kontakt:
Veronika Krutská
telefon: +420 246 082 015
e-mail: krutska@hgpartner.cz