Inbound Account Manager

Jméno/Firma
GRiT, s.r.o.
Pracoviště
Kopečná 231/10, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jste orientovaní na zákazníka, máte tah na branku a rádi pracujete s daty?

Přidejte se k našemu týmu jako Inbound Account Manager a pomozte nám zvyšovat hodnotu našich služeb prostřednictvím up-sellu a cross-sellu.

Jsme GRiT a od roku 1992 jsem se vypracovali na strategického partnera významných a úspěšných společností, které díky našim řešení šetří čas a peníze. Díky naší práci a houževnatosti rosteme, proto hledáme posilu do obchodního týmu.

Co budeš dělat?

  • Zpracování příchozích dotazů zákazníků a poskytování profesionální podpory prostřednictvím různých kanálů (e-mail, telefon, chat).
  • Identifikace potřeb zákazníků a navrhování produktových řešení.
  • Příprava cenových nabídek a jejich prezentace.
  • Udržování a rozvíjení dlouhodobých vztahů se zákazníky.
  • Spolupráce s interními týmy (marketing, technické oddělení) k zajištění dodávky služeb.
  • Analýza chování zákazníků, vytváření personalizovaných kampaní a reporting výsledků.

Co očekáváme?

  • Máte minimálně 2 roky zkušeností na podobné pozici v B2B nebo B2C sektoru (zkušenost v IT výhodou).
  • Komunikujete ústně i písemně v angličtině.
  • Jste analyticky zaměřený a dokážete rychle pochopit potřeby zákazníků.
  • Máte zkušenost s CRM systémy (Clickdimension, Salesforce, HubSpot nebo podobné) a komunikačními nástroji jako Mailchimp, Zendesk, Intercom, Slack nebo MS Teams.
  • Rozumíte technickým specifikacím a máte základní znalost analytických nástrojů (Google Analytics, Tableau, Power BI nebo podobné).

Co nabízíme?

  • Účast na veletrzích, konferencích a odborných školeních, protože podporujeme vzdělávání a rozvoj.
  • Mzdu máme dánu dohodou a její stanovení vychází z výsledků.
  • Práci v příjemných kancelářích v centru Brna – i s možností home office.
  • Důkladné zaškolení - máme nastaveny adaptační plány, takže budeš dopředu přesně vědět, co tě po nástupu čeká.
  • Prostor pro seberealizaci tak, aby práce bavila a byly vidět její výsledky.
  • Zázemí stabilní firmy s 30letou tradicí na trhu.
  • Otevřenost a firemní kulturu, kde si všichni tykáme.
  • Vždy na jaře celofiremní teambuilding a v zimě vánoční večírek.
  • Firemní výuku cizích jazyků (angličtina nebo němčina).
  • Stravenkový paušál.
  • Dny volna navíc (týden volna navíc, sick days ad.).
  • Příspěvky na penzijní nebo životní pojištění.
  • Finanční příspěvky při významných životních událostech.
  • A spoustu dalších příjemných drobností.