Obchodní asistentka – správa úvěrového portfolia
O pozici
Pracovní nabídka
Pro našeho klienta, společnost která se specializuje na poskytování finančních a poradenských služeb, hledáme vhodného kandidáta na pozici Obchodní asistentka – správa úvěrového portfolia.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky
- Hlídání stávajícího úvěrového portfolia
- Příprava podkladů pro vyhotovení smluvní dokumentace u advokátní kanceláře
- Podpisy a vysvětlení úvěrové dokumentace
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Praxi v oboru úvěrového procesu nebo realitní činnosti minimálně 2-3 roky
- Právní povědomí (nikoli v oblasti vzdělání) je podmínkou
- Základní orientaci v katastru nemovitostí
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- Velmi dobré organizační schopnosti, systematičnost při práci
- Empatický, kreativní, samostatný a přátelský přístup
- Otevřenost a komunikativnost, extrovertní osobnost s ochotou pomáhat a sdílet naši firemní myšlenku
- Zdravý životní styl
- Bezúhonnost
Nabízíme:
- Stabilní práci na plný úvazek
- Přátelský a mladý kolektiv
- Motivující finanční ohodnocení
- Měsíční odměny
- 20 dní dovolené
- 5 dní sick days
- Pracovní dobu: 7:00 - 15:30
- Mobilní telefon, notebook
- Firemní akce
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Zlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.