Vedoucí technicko-provozního oddělení / provozní technik

Jméno/Firma
Koleje Ostravské univerzity
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Plný
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Typ systemizovaného místa:

  • specialista I 

Předpokládaný nástup:

  • leden 2025 nebo dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100%

Kvalifikační a další předpoklady:

  • Vysokoškolské vzdělání I. stupně (střední vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe);

  • Znalost anglického jazyka - B1;

  • uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word); kladný vztah k moderním technologiím;

  • výborné komunikační a organizační schopnosti;

  • zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita;

  • zkušenost s vedením týmu;

  • zkušenosti v oblasti správy nemovitostí (revize, opravy, práce s dodavateli);

  • orientace v technické dokumentaci;

  • znalost systému řízení MaR výhodou - ovládání kotelen a vzduchotechniky;

  • orientace v oblastech: vzduchotechnika, elektrozařízení, elektrorozvody, výtahy, plynová kotelna;

  • orientace ve stavebních a řemeslných pracích, povědomí o časové náročnosti různých stavebních prací a oprav;

  • zkouška na obsluhu TNS výhodou;

  • řidičský průkaz B - aktivní řidič;

  • osvědčení dle vyhlášky 51 - obsluha elektrických zařízení výhodou;

  • při výkonu práce se předpokládá pohotovostní služba na telefonu (řešení mimořádných událostí).

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Popis pracovního místa:

  • Zpracovávání plánu údržby a drobných oprav svěřených budov a objektů. Dává podněty na obnovu investic v areálu.

  • Vyhodnocování závad a navrhování technicky efektivních a účinných řešení pro jejich odstranění.

  • Zajištění provozu a nastavení budov v oblasti elektrické energie, plynu, vzduchotechniky, klimatizace, vody, odečet stavu měřidel.

  • Revize a porevizní opravy elektronistalace, hromosvodů, VZT, plynu, klimatizace, výtahů, plošin (na základě plánu revizí stanoveného rektorátem).

  • Zadávání a zpracovávání objednávek služeb a zboží.

  • Vedení výběrových řízení subdodavatelů, kontrola cenových nabídek a příprava smluv s dodavateli služeb a zboží.

  • Kontakt s případnými nájemci.

  • Příprava servisních, rámcových smluv a kontrola stavu jejich plnění.

  • Vedení a kontrola práce údržbářů a úklidu. Organizace údržby a oprav, kontrola provedených oprav a údržby.

  • Redukce provozních nákladů se zaměřením na úsporu a kvalitnější využití prostor.

  • Evidence a inventarizace majetku.

  • Aktivní spolupráce s jednotlivými pracovišti fakulty a s provozně-technickým a investičním oddělením rektorátu.

Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;

  • 6 týdnů dovolené;

  • 5 dnů volna k léčení;

  • stravenky v hodnotě 115,- Kč;

  • pružnou pracovní dobu;

  • možnost vzdělávacích aktivit - Seduo, kurzy anglického jazyka;

  • možnost zdarma využívat služeb univerzitní knihovny;

  • finanční ohodnocení dle vnitřního mzdového předpisu OU (5. mzdová třída) a osobní/výkonové ohodnocení, příplatek za vedení za výkon funkce vedoucího, možnost výplaty mimořádných odměn.

Požadované dokumenty:

  • souhlas se zpracováním osobních údajů 4,03 MB

  • profesní životopis s přehledem dosavadní praxe;

  • kopie dokladů o vzdělání.

Datum a způsob doručení žádosti:

  • Přihlášky do výběrového řízení obsahující všechny požadované dokumenty zasílejte elektronicky na adresu: nejpozději do 17. listopadu 2024.

  • První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením materiálů dodaných uchazeči výběrovou komisí. Do druhého kola výběrového řízení budou pozváni pouze vybraní uchazeči.

  • Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče nebo výběrové řízení zrušit bez udání důvodu.

Kontakt:

Lékařská fakulta OU, Bc. Kateřina Cimová

personální oddělení

Syllabova 19

703 00 Ostrava 3

telefon: 553 46 1709

e-mail: personalnilf@osu.cz