HR Generalist / People Partner

Jméno/Firma
Danfoss s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

Jako HR Generalist budete hrát klíčovou roli v podpoře každodenních HR operací, budete zodpovědní za vztahy se zaměstnanci a HR procesy jako jsou správa benefitů, pracovně-právní agenda či hodnocení a rozvoj zaměstnanců. Ideální kandidát má dobrou znalost procesů v oblasti lidských zdrojů a prokáže skvělé komunikační a organizační schopnosti.

Vaše hlavní odpovědnosti budou spojeny se dvěmi pobočkami společnosti Danfoss v České republice (Ostrov u Stříbra - Plzeňský kraj a Praha). Kromě toho budete také působit jako HR poradce (People Partner) pro manažery v několika dalších evropských zemích.

Hlavní pracovní úkoly

  • Hlavní kontaktní osoba pro manažery a zaměstnance ohledně HR procesů a postupů.
  • Onboarding a offboarding.
  • Podpora zaměstnanců, řešení problémů na pracovišti a propagace pozitivní firemní kultury.
  • Aktivní účast na procesu hodnocení výkonu a iniciativ rozvoje zaměstnanců spolu s manažery ze svěřených zemí.
  • Správa zaměstnaneckých benefitů, včetně zdravotního pojištění, penzijního připojištění, Edenred karty a dalších.
  • Zajistění souladu HR postupů s pracovními zákony a předpisy.
  • Administrace zaměstnaneckých záznamů v HRIS (SAP Success Factors).
  • Lokální koordinace iniciativ zaměřených na rozmanitost a začleňování v rámci společnosti (DE&I).

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Min. bakalářský titul.
  • Alespoň 3 roky zkušeností v HR.
  • Dobrá znalost anglického jazyka (nadřízená v zahraničí), dále plynulá čeština či slovenština.
  • Řidičský průkaz, ochota cestovat mezi 2 pobočkami (hlavní místo výkonu práce je Kostelec, Ostrov u Stříbra, Plzeňský kraj; dále občasné návštěvy kanceláře na Praze 4).
  • Orientace v pracovně-právních předpisech ČR.
  • Výborné komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy.
  • Pokročilé organizační schopnosti a efektivní stanovení priorit.

Co vám můžeme nabídnout

  • Zajímavé platové ohodnocení a roční bonus.
  • Balíček benefitů: plně hrazené stravné 116 Kč/den, benefitní karta s 12.000 body/rok, příspěvek na penzijní připojištění 3%, životní pojištění.
  • 5 týdnů dovolené a 5 sick days.
  • Příležitosti pro kariérní růst a profesní rozvoj, spolupráce s kolegy napříč Evropou.
  • Hybridní pracovní uspořádání (cca 3 dny týdně v kanceláři v Kostelci, 2 dny měsíčně v kanceláři v Praze, část týden možnost práce z domova).
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.