HR Generalist / People Partner
Danfoss s.r.o.
Česká republika
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Personalistika a HR
21. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Jako HR Generalist budete hrát klíčovou roli v podpoře každodenních HR operací, budete zodpovědní za vztahy se zaměstnanci a HR procesy jako jsou správa benefitů, pracovně-právní agenda či hodnocení a rozvoj zaměstnanců. Ideální kandidát má dobrou znalost procesů v oblasti lidských zdrojů a prokáže skvělé komunikační a organizační schopnosti.
Vaše hlavní odpovědnosti budou spojeny se dvěmi pobočkami společnosti Danfoss v České republice (Ostrov u Stříbra - Plzeňský kraj a Praha). Kromě toho budete také působit jako HR poradce (People Partner) pro manažery v několika dalších evropských zemích.
Hlavní pracovní úkoly
- Hlavní kontaktní osoba pro manažery a zaměstnance ohledně HR procesů a postupů.
- Onboarding a offboarding.
- Podpora zaměstnanců, řešení problémů na pracovišti a propagace pozitivní firemní kultury.
- Aktivní účast na procesu hodnocení výkonu a iniciativ rozvoje zaměstnanců spolu s manažery ze svěřených zemí.
- Správa zaměstnaneckých benefitů, včetně zdravotního pojištění, penzijního připojištění, Edenred karty a dalších.
- Zajistění souladu HR postupů s pracovními zákony a předpisy.
- Administrace zaměstnaneckých záznamů v HRIS (SAP Success Factors).
- Lokální koordinace iniciativ zaměřených na rozmanitost a začleňování v rámci společnosti (DE&I).
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Min. bakalářský titul.
- Alespoň 3 roky zkušeností v HR.
- Dobrá znalost anglického jazyka (nadřízená v zahraničí), dále plynulá čeština či slovenština.
- Řidičský průkaz, ochota cestovat mezi 2 pobočkami (hlavní místo výkonu práce je Kostelec, Ostrov u Stříbra, Plzeňský kraj; dále občasné návštěvy kanceláře na Praze 4).
- Orientace v pracovně-právních předpisech ČR.
- Výborné komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy.
- Pokročilé organizační schopnosti a efektivní stanovení priorit.
Co vám můžeme nabídnout
- Zajímavé platové ohodnocení a roční bonus.
- Balíček benefitů: plně hrazené stravné 116 Kč/den, benefitní karta s 12.000 body/rok, příspěvek na penzijní připojištění 3%, životní pojištění.
- 5 týdnů dovolené a 5 sick days.
- Příležitosti pro kariérní růst a profesní rozvoj, spolupráce s kolegy napříč Evropou.
- Hybridní pracovní uspořádání (cca 3 dny týdně v kanceláři v Kostelci, 2 dny měsíčně v kanceláři v Praze, část týden možnost práce z domova).
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou.