SPECIALISTA PÉČE O ZÁKAZNÍKY S RUMUNŠTINOU

Jméno/Firma
AUDIO PARTNER s.r.o.
Pracoviště
Mezi vodami 2044/23, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Prodej a obchod
Požadované jazyky
Čeština, Rumunština
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Milujeme hudbu a vše okolo ní. Od vstupu na trh v roce 2000 jsme se postupnými kroky vypracovali na pozici jedničky v ČR a kromě tuzemska obsluhujeme zákazníky v dalších 11 zemích. V současné době se o chod e-shopu a kamenných prodejen (v Praze a v Brně) stará více než 160 zaměstnanců. Za našimi úspěchy stojí nejen naši zákazníci, ale také naši kolegové. Jsme největší prodejce hudebních nástrojů, a i ty můžeš být jedním z nás. :-)

JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?

  • jsi prozákaznický/á, baví tě komunikovat s lidmi a máš rád/a i administrativu
  • ovládáš počítač na uživatelské úrovni
  • dokážeš se domluvit česky/slovensky, rumunsky a ideálně i anglicky (angličtina není podmínkou)
  • výhodou je, máš-li zkušenosti se zákaznickým servisem (front office/back office) a máš-li pozitivní vztah k hudbě, či umíš hrát na nějaký hudební nástroj

JAKÝ JE NÁŠ TÝM PÉČE O ZÁKAZNÍKY?

  • je složen ze 13 specialistů
  • o celý tým se koordinačně stará TL Dorota a péči o zákazníky řídí Lenka
  • všichni sedí v jedné kanceláři
  • skládá se z hudebních laiků i odborníků a všechny pojí jeden cíl, a to spokojený zákazník

CO BY BYLA TVOJE HLAVNÍ ROLE?

  • péče o naše česky a rumunsky hovořící zákazníky
  • komunikace se zákazníky přes e-mail, telefon, Messenger
  • včasné a správné zpracování zákaznických dotazů a spolupráce na budování dobrého jména značky Kytary.cz
  • zpracování objednávek v našem interním systému Adminis
  • provoz zákaznické linky je od PO-PÁ od 10 do 19 hodin (chodíme i ve svátky, kdy je otevřená prodejna; o vánoční sezóně pracujeme i o víkendech)

CO TI NABÍZÍME MY?

  • smlouvu na dobu určitou, hledáme totiž náhradu za odchod na mateřskou/rodičovskou dovolenou
  • skvělou partu, kterou spojuje láska k hudbě, humor
  • zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodiny denně + pauza na oběd
  • plně hrazené stravenky v hodnotě 115 Kč/den
  • příspěvek na volnočasové aktivity v hodnotě 4800 Kč/rok
  • 3 sick days a 5 týdnů dovolené
  • Home office
  • neformální atmosféru bez dresscodu
  • výbornou kávu, čaje, slevy na koláče, obědy a další občerstvení
  • firemní kavárnu přímo v centru všech hudebních nástrojů :-)
  • slevy na produkty, volné vstupenky na hudební akce
  • čerstvé ovoce a zeleninu každý den, v letních měsících každou středu zmrzliny
  • Multisport kartičku, vybavenou posilovnu přímo na pracovišti
  • jazykové vzdělávání s možností výuky celkem 9 jazyků
  • možnost vzdělávání nejen v oblasti hudby
  • anonymní online psychoterapie zdarma
  • dárky po celý rok, nejen za věrnost, ale i k narozeninám, Vánocům
  • mnoho a mnoho dalších radostí!
  • nástup možný dle dohody
  • kanceláře máme na naší centrále v Modřanech (Mezi Vodami 23 Praha 4)

Chceš i TY chodit do práce s radostí? Chceš mít skvělý tým? My tohle všechno v Kytarách máme. Staň se i TY členem naší Kytarácký rodiny. Protože když pomůžeš růst ty nám, pomůžeme růst i my TOBĚ! :-)

Stav se na kafe, budeme se těšit :-).