Specialist(k)a administrativy

Jméno/Firma
INVESTIKA, investiční společnost, a.s.
Pracoviště
U Zvonařky 291/3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Nově otevíráme pozici Specialist(k)a fondové administrativy, protože jsme dospěli do bodu, kdy potřebujeme profesionála, který nám pomůže posunout se ještě dál.

Baví Vás administrativa?
Komunikace a řešení problémů je Vaše silná stránka?

Pak hledáme právě Vás!

Co budete mít na starosti?

  • Vypořádání úpisů a odkupů podílníků daného fondu
  • Identifikaci plateb, zadávání platebních příkazů, obsluha bankovních účtů (práce s aplikací Multicash)
  • Zpracování dodané smluvní dokumentace klientů a evidence v interním systému společnosti (Arbes TA)
  • Telefonickou a e -mailovou komunikaci s klienty týkající se smluvní dokumentace
  • Úzce spolupracovat s kolegy z obchodního oddělení, compliance a legal oddělení
  • Kontroly a rekonciliace majetkových účtů klientů
  • Zpracování a odeslání provizních sestav obchodním partnerům
  • Zapojení do rozvoje systému a automatizace procesů

Co byste měl/a umět a čím nás zaujmete?

  • Praxe v oblasti administrativy
  • Znalosti práce s MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • Pečlivostí, zodpovědností a pozitivnímu přístupu k práci
  • Velkou výhodou (nikoli však podmínkou) je zkušenost s informačními systémy Arbes – TA, TOPAS, FEIS

Na co se u nás můžete těšit?

  • 5 týdnů dovolené
  • Bonusy (vypláceny 1x ročně)
  • 2 sick days
  • Stravenkový paušál (1 500 Kč/měsíc)
  • Multisport karta (dotovaná společností)
  • Částečně flexibilní pracovní doba (začátek od 8:00/10:00)
  • Individuální budget na vzdělávání v rámci týmu
  • Pravidelné firemní brunche (1x měsíčně)
  • Ovocné úterky na pracovišti
  • Teambuilgové akce
  • Podílení se na zajímavých projektech díky expandující společnosti