Servisní poradce
O pozici
Místo výkonu práce: Praha
Typ úvazku: HPP
Termín nástupu: ihned
Co Vás u nás čeká?
Přijímání a záznam vozidel do systému, včetně kontroly a dokumentace stavu vozidla při přijetí
Vypracování odhadu nákladů na opravu a komunikace s klienty ohledně předběžných nákladů
Vytváření a správa servisních zakázek v systému a koordinace s týmem mechaniků a techniků
Příprava faktur na základě provedených oprav a kontrola a potvrzení dokončených zakázek
Pravidelné informování zákazníků o průběhu opravy a řešení jejich dotazů a požadavků
Zpracování a odeslání potřebné dokumentace pro pojišťovny a spolupráce s pojišťovnami na likvidaci pojistných událostí
Na co se můžete těšit?
Odpovídající finanční ohodnocení
Profesní vzdělávání a profesní růst
Moderní technické zázemí
Slevy na výrobky a služby pro zaměstnance
Řada zaměstnaneckých výhod
Přátelský kolektiv
Co od Vás očekáváme?
Výuční obor nebo středoškolské vzdělání
Znalost práce na PC
Řidičský průkaz skupiny B
Profesionální vystupování
Výborné komunikační dovednosti
Kontaktujte nás
Václav Kocián
Vedoucí střediska servis
kocian@adiv.cz