Administrativní pracovník v pojišťovnictví

Jméno/Firma
CONTIN s.r.o.
Pracoviště
Škrobárenská 502/1, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
21. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost CONTIN působí jako expertní kancelář v oblasti pojišťovnictví. Naším posláním je poskytovat odbornou pomoc lidem i firmám s nenadálými událostmi. Spolupracujeme s většinou českých pojišťoven a jsme součástí mezinárodní sítě ADVANTA Global Services. Do našeho týmu v Brně hledáme nového kolegu či kolegyni na juniorní pozici se specializací na likvidaci škod na vozidlech.

Co vás u nás čeká

  • Telefonická a e-mailová komunikace s klienty.
  • Evidence pojistných událostí prostřednictvím našeho informačního systému.
  • Provádění nezbytných administrativních úkonů spojených se šetřením škod.
  • Spolupráce s ostatními členy týmu.
  • Práce s PC, práce s interním informačním systémem.
  • Nejedná se o práci v terénu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Komunikační dovednosti, empatický přístup ke klientům a pečlivost.
  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Minimálně SŠ vzdělání.
  • MS Office na uživatelské úrovni.
  • Znalosti v oblasti pojištění není podmínkou.
  • Pozice je vhodná i pro absolventy.
  • Angličtina na komunikativní úrovni výhodou.

Na co se můžete těšit?

  • Prostor pro samostatnou a odpovědnou práci, seberealizaci a možnost profesního i odborného rozvoje.
  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí.
  • Nabídka benefitů, příspěvek na stravování.
  • Smlouvu na HPP.
  • Po zapracování možnost částečného home office.
  • Termín nástupu dle domluvy.